شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

چرا بازنشستگان متقاضی وام ۱۰ میلیونی حذف شدند؟ + توضیحات

24 خرداد 1401
چرا بازنشستگان متقاضی وام ۱۰ میلیونی حذف شدند؟ + توضیحات

به گزارش بانک اول، بنابر اعلام صندوق بازنشستگان افرادی با شرایط زیر از لیست دریافت کنندگان وام حذف شدند:



ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می‌شوند.

وظیفه بگیران تک ورثه‌ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد.

بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد.

رکورد‌هایی که فرم رضایت‌نامه وراث آن‌ها در سامانه تایید نشده باشد.



در باره ی پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز یکی از مدیران این سازمان گفته که ثبت‌نام نام وام ضروری بازنشستگان به زودی به صورت غیر حضوری آغاز می‌شود.

برای پرداخت وام به این گروه از بازنشستگان دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده، اما مبلغ وام این بازنشستگان بین سه تا پنج میلیون تومان است.

اخبار مرتبط
در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حسابهای قرض الحسنه پس انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه ۱۴۰۳ می توانند در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند.
مبلغ وام فرزندان بازنشستگان کشوری ۳۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال است. کارمزد این وام ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه می‌باشد. توجه داشته باشید که این وام به حساب بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده است واریز می‌گردد.
وام نیک‌وام طرح تسهیلاتی جدید بانک ملت است که به‌تازگی توسط این بانک ارائه می‌شود. این وام قرض الحسنه است و حداقل و حداکثر سقف آن به‌ترتیب 30 و 300 میلیون تومان است و 36 ماه نیز بازپرداخت دارد.
وام ودیعه مسکن برای ساکنان شهر‌ها به غیر از کلان‌شهر‌ها، ۱۰۰ میلیون تومان است. مبلغ هر قسط برای مستاجران این شهرها، با سود 18درصدی، ماهی حدود دو میلیون و ۵۳۹ هزار تومان است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها