ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

وام اشتغال 100 میلیونی برای این افراد

24 خرداد 1401
وام اشتغال 100 میلیونی برای این افراد

به گزارش بانک اول سید مرتضی بختیاری اظهار کرد: سال گذشته سقف وام اشتغال مددجویان 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که با تصویب شورای عالی اشتغال این رقم در سال جاری با افزایش دو برابری به 100 میلیون تومان می‌رسد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد سال گذشته حدود 200 هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد کرد و اعتبارات اشتغال این نهاد در سال گذشته 5800 میلیارد تومان بود که با تصویب مجلس شورای اسلامی، این رقم در سال جاری به 10 هزار میلیارد تومان رسیده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برنامه کمیته امداد در سال جاری راه‌اندازی 300 هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت حمایت است.

اخبار مرتبط
معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری از پرداخت تسهیلات تشویقی ازدواج به متولدین دهه ۶۰ ساکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت با کارمزد ۴ درصد خبر داد.
وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی فردی در سال جاری ۱۵۰ میلیون تومان و کارفرمایی حداکثر ۴ میلیارد تومان است؛ بانک مرکزی ضمن ابلاغ بخشنامه شرایط تضامین این وام را تشریح کرد.
بازپرداخت ۶۰ ماهه است اقساط ماهانه پرداختی شما در این حالت 5,258,328 تومان خواهد بود و کل سود وام 15,499,680 تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز 315,499,680 تومان می شود که باید در مدت ۵ سال به بانک بازگردانده شود.
بانک ملت از مجموع ۱۸۵ هزار و ۷۷۷ نفر مراجعه‌کننده به ۱۵۱ هزار و ۴۹ نفر وام فرزندآوری داده است. از این تعداد، ۳۴ هزار و ۷۲۸ نفر در صف وام این بانک مانده‌اند. این آمار و ارقام یعنی تنها حدود ۱۸ درصد در صف وام مانده‌اند و ۸۲ درصد موفق به دریافت وام فرزندآوری شده‌اند. همچنین بانک ملی ایران ۱۴۷ هزار و ۳۹۸ هزار فقره وام پرداخت کرده است. از مجموع ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ نفر متقاضی، ۱۲ درصد یعنی ۲۱ هزار و ۱۹۶ نفر در صف دریافت وام هستند و ۸۸ درصد وام را تحویل گرفته‌اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها