شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت وام فوری چیست؟/وام 200 میلیونی با سود 5 درصد

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام فوری چیست؟/وام 200 میلیونی با سود 5 درصد

به گزارش بانک اول  دو راه برای دریافت فوری وام وجود دارد: وام فوری آنی بانک‌ها و وام خریدن یا همان وام فروشی. شرایط دریافت وام فوری داشتن ضامن معتبر یا سند یا سپرده است. متقاضی وام فوری می‌تواند سپرده‌گذاری کند و پول بیشتری به‌عنوان وام فوری دریافت کند. وام فوری می‌تواند وام خرید کالا، وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض‌الحسنه و… باشد با این تفاوت که بانک آن را سریع‌تر به متقاضی تحویل می‌دهد و غالباً دوره بازپرداخت کوتاه‌تری دارند.

طرح ثمر بانک رفاه کارگران

در این طرح می‌توانید با سپرده‌گذاری بلندمدت علاوه‌بر دریافت سود سپرده تا ۸۵٪ سپرده‌تان تسهیلات دریافت کنید. مدت زمان مسدودی سپرده ۳۶ ماه( تاپایان مدت بازپرداخت) است. سود این وام براساس دوره بازپرداخت و سود سپرده بلندمدت بین پنج تا ۱۶درصد است و سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان است.

 

 

طرح خوشه بانک سینا

سقف این وام تا ۵۰ میلیون تومان است و وام گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد. در خصوص چگونگی کارکرد و محاسبه میزان و مبلغ این تسهیلات بانک سینا به این ترتیب عمل می‌کند که اگر فرد مبنا را بر دریافت تسهیلاتی معادل دو برابر میزان سپرده خود بگذارد، نرخ کارمزد دریافتی از او ۱۰ درصد می‌شود و تنها به دو ضامن برای تضمین بازپرداخت اقساط خود نیاز خواهد داشت.

اگر این میزان به سه برابر افزایش پیدا کند نه تنها نرخ کارمزد با ۷ درصد افزایش به ۱۷ درصد خواهد رسید که فرد تسهیلات گیرنده برای تضمین بازپرداخت اقساط ماهانه خود به یک ضامن معتبر دیگر نیز احتیاج پیدا خواهد کرد. در طرح خوشه بانک سینا وجه اولیه فرد را با میزان نرخ سود مصوب شده، تا پایان تاریخی که فرد تسهیلات‌گیرنده آخرین قسط ماهانه خود را پرداخت می‌کند، مسدود خواهد کرد.

طرح زمرد بانک تجارت

در این طرح شما می‌توانید تا ۵۰ درصد ارزش روزانه سهام عدالت خود، بدون نیاز به ضامن و بصورت غیرحضوری تسهیلات دریافت کنید. اگر روش مستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌اید ولی هنوز هیچکدام از سهامتان را نفروخته‌اید، مشمول طرح زمرد می‌شوید. فقط کافی است دکمه تغییر کارگزار ناظر را در پرتفوی‌تان فعال کنید. اگر روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌اید، بدون نیاز به هیچ کار دیگری مشمول طرح زمرد بانک تجارت می‌شوید.

اگر در ۲۹ روز این وام را تسویه کنید، هیچ سودی به شما تعلق نمی‌گیرد و وام قرض‌الحسنه محاسبه می‌شود. اما اگر زمان بازپرداخت لازم داشته باشید، با سود ۱۸ درصد و سه ساله، می‌توانید وام‌تان را به بانک بازگردانید.

طرح صفر در صفر بانک مسکن

می‌توانید با سپرده‌گذاری، تا ۸۵ درصد سپرده خود وام بدون سود دریافت کنید، کف این وام ۱۰میلیون تومان و سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است. در این طرح به سپرده شما سودی تعلق نمی‌گیرد. مدت زمان مسدودی سپرده نیزتا پایان تسویه کامل وام بر حسب زمان بازپرداخت است.
زمان بازپرداخت وام در بخش مسکن ۶۰ ماه و در بخش غیر مسکن ۲۴ ماه است.

وام خرید کالا

بانک گردشگری: در این طرح می‌توانید بدون سپرده‌گذاری با افتتاح حساب قرض‌الحسنه یا جاری تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام برای خرید کالا و لوازم خانگی دریافت کنید و تا سقف ۳۶ ماه با ۱۸ درصد سود بازگردانید. بنابر سقف وام درخواستی به ازای هر ۱۵ میلیون یک ضامن کسر از حقوق نیاز است. اما وام‌گیرنده فقط مجاز به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک است و هر شخص فقط یکبار می‌تواند از وام خرید کالا استفاده کند.

موسسه اعتباری نور: این وام در قالب کارت اعتباری و با توجه به نیاز مشتری در سه رده طلایی تا سقف ۵۰ میلیون تومان، نقره‌ای تا سقف ۳۰ میلیون تومان و برنزی تا سقف ۱۰ میلیون تومان ارائه می‌شود. سود وام نیز ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت ۳۶ ماه است.

بانک ملی: با افتتاح حساب در بانک ملی تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب کارت اعتباری دریافت کنید. برای این تسهیلات وام‌گیرنده باید به ازای هر ۱۵ میلیون تومان یک ضامن معتبر به شعبه ارائه دهد. دوره بازپرداخت این وام حداقل ۱۲ و حداکثر ۳۶ ماه است که بر عهده شخص وام‌گیرنده است. سود این تسهیلات همانند سایر تسهیلات کارت اعتباری از نرخ مصوب بانک مرکزی یعنی ۱۸٪ پیروی می‌کند.

تجارت نیوز

 

اخبار مرتبط
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها