شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۰ مشخص شد

24 خرداد 1401
 زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۰ مشخص شد

به گزارش بانک اول، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان اعلام نتایج کنکور سراسری سال جاری گفت: نتایج اولیه این آزمون هفته اول مرداد ماه اعلام می‌شود و بدین منظور طی چند روز آینده داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org کارنامه اولیه خود را مشاهده کنند.

وی در ادامه بیان کرد: فهرست پذیرفته شدگان نهایی هفته آخر شهریور اعلام می‌شود و کارنامه نهایی انتخاب رشته کنندگان هفته آخر شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.
باورکردنی نیست، اما میزان شناخت و آگاهی اغلب کارگران نسبت به حق و حقوقشان به‌شکل حیرت‌آوری ناچیز است.
وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها