جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

آیتمهای فیش حقوقی در آینده تکمیل تر خواهد شد/احتمال افزایش سقف وام ضروری

24 خرداد 1401
آیتمهای فیش حقوقی در آینده تکمیل تر خواهد شد/احتمال افزایش سقف وام ضروری

به گزارش بانک اول، جلسه هم‌اندیشی فی مابین صندوق بازنشستگی کشوری ونمایندگان کانون های بازنشستگی برگزار شد. در این جلسه مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان و دکتر زاده غلام مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها و رشادتمند مدیر صندوق استان و همچنین مهندس شهریاری و دکتر علیزاده از کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی، مهندس سماک از کانون بازنشستگان استانداری و دکتر الهام پور از کانون بازنشستگان اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان نمایندگان کانون های استانی در جلسه حضور داشتند.

 

افزایش پرداختی بازنشستگان/ پای رونق شستا در میان است یا استقراض بودجه‌ای؟

 ابتدا نمایندگان کانون های بازنشستگی به بیان پیشنهادات، نظرات ودرخواست های بازنشستگان و کانون های استان در حوزه های مختلف (( متناسب سازی، طرحهای معیشتی و رفاهی ، وام ضروری و وام ازدواج، استخدام فرزندان، ورزش و سلامت، بیمه‌تکمیلی، تورهای سیاحتی و زیارتی ، بورس ، خرید کالا و بیمه ملت )) پرداختند ودر ادامه نیز مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل امور استانهای صندوق به سوالات کانون های بازنشستگی پاسخ دادند.

در ادامه جلسه مرتضایی فرد مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق در پاسخ به سوالات نمایندگان کانون های بازنشستگی اعلام کرد؛

در تلاش هستیم با مذاکره با بانک صادرات و در صورت موافقت بانک مبلغ وام ضروری را همانند سالهای گذشته افزایش دهیم. در حال حاضر سهم صندوق در بیمه تکمیلی ۱۱۰ هزار تومان و سهم بازنشسته ۳۰ هزار تومان است. 

 افزایش طرح های خرید کالای اقساطی  با برندهای مختلف و تنوع بیشتر در دستور کار است. فیش حقوقی جدید که از خرداد ماه صادر شد شامل دو صفحه می باشد که صفحه اول آن شامل ریز آیتم های حقوق و کسورات دستگاه و برخی اطلاعات بازنشستگان است و در صفحه دوم آن طرحهای معیشتی و رفاهی صندوق منعکس شده است. همچنین آیتمهای فیش حقوقی در آینده تکمیل تر خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها