دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

مناظره بانک سپه با کارکنان بانک‌های ادغامی لغو شد

24 خرداد 1401
مناظره بانک سپه با کارکنان بانک‌های ادغامی لغو شد

به گزارش بانک اول، تعداد بسیاری از کارکنان بانک‌های ادغامی با ثبت سوژه در فارس‌من به مشکلات خود از جمله مشخص نبودن حقوق و مزایا، سنوات، نوع قرارداد و بیمه و همچنین انتقاداتی به نحوه ادغام ۵ بانک کشور در بانک سپه کم شدن بهره‌وری نیروی انسانی داشته‌اند.


در پی ثبت این مطالبه و به جهت پیگیری طی گزارشی از انتقادات، درد دل‌ها و درخواست‌های این کارکنان به تاریخ ۵/۶ /۱۴۰۰ پرداخت که در پی آن جوابیه از بانک سپه ارسال شد.

بانک سپه در واکنش به گزارش مذکور درخواستی مبنی بر حضور و مناظره با کارکنان بانک‌های ادغامی داشت و فارس من سردبیران این سوژه را که همگی از کارکنان بانک های ادغامی بوده‌اند از سراسر کشور به خبرگزاری فارس دعوت کرده تا مستقیماً انتقادات و درخواست‌های خود را با بانک سپه مطرح نمایند اما متاسفانه در آخرین ساعات، نمایندگان بانک سپه از حضور در این میزگرد استنکاف کردند.

اخبار مرتبط
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند
شیف همچنین هشدار می‌دهد که سیاست‌های فدرال رزرو می‌تواند ضد تولیدکننده باشد و بی‌ثباتی اقتصادی بیشتری را به وجود آورد. او معتقد است که فشارهای رکودی ممکن است فدرال رزرو را مجبور کند نرخ بهره را کاهش دهد و دوباره اقدام به تسهیل کمی (QE) کند که نتیجه آن، بدتر شدن تورم خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها