یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو / خرید قسطی بدون ضامن!

24 خرداد 1401
فروش اقساطی خودروهای ایران خودرو / خرید قسطی بدون ضامن!

به گزارش بانک اول، خودروسازان وضعیت خوبی ندارند. دپوی بیش از ۱۰۰ هزار خودرو ناقص در پارکینگ آنها و زیان بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی بابت اجرای طرح‌های پیش‌فروش و از سوی دیگر کاهش تولید آنها تنها بخشی از اوضاع نامناسب آنهاست. در این شرایط برخی از شرکت‌ها مدعی هستند که می‌توانند خودروهای ایران‌خودرو را به شکل اقساطی در اختیار مشتریان قرار دهند، بدون ضامن و تحویل آنی!

یکی از این شرکت‌ها که مدعی است به صورت قانونی فعالیت می‌کند، اعلام کرده است: «در قوانین این شرکت برای خرید به صورت اقساطی بسته به مدارک مشتری نیازی به ارائه ضامن نیست، شرایط اقساط بسته به توان مالی افراد تنظیم می‌شود و از ۴ ماه تا ۳۶ ماه برای تنظیم اقساط زمان باقی است. همچنین میزان پیش پرداخت بسته به مدارک شغلی و مدارک سکونتی مشتری و خواست مشتری تعیین می‌شود، تا افراد بدون فشار مالی بتوانند برای خرید اقساطی خودرو اقدام نمایند.»

تحویل خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن نیز ادعای دیگر این شرکت است که علاوه بر این اعلام کرده: «خریدار پس از پرداخت وجه اولیه و تحویل خودرو و پس از طی مراحل اداری در مدت زمان کوتاهی سندی به نام خود در اختیار خواهند داشت، تنها یک قرارداد رسمی برای پرداخت اقساط تنظیم می‌شود.»

 

پژو پارس، پژو ۲۰۷، سمند، چانگان، کوئیک، پژو ۲۰۶ و هایما از جمله این خودروها هستند که در طرح فروش اقساطی شرکت‌های مربوطه می‌توان مشاهده کرد.

با این حال، سود بالا در خرید این خودروها، مبلغ قسط بالا برای خرید و محدود بودن این طرح تنها برای تهرانی‌ها از جمله انتقادات نسبت به طرح فروش اقساطی خودروهای ایران‌خودرو است.

بخشی از کامنت‌های مخاطبان درباره این طرح را در زیر بخوانید:

«من با ۵۰ملیون پس انداز چه ماشینی میتونم بخرم؟؟؟


من فقط توان پرداخت ماهی یک ملیون قسط رو دارم.

 

«والا به اون بالا دستی ها اعتماد نیست چه برسه به این شرکت های زفرتی»

«آقا حساب کردم تازه اگر ۸۰ میلیون پول پیش پژو پارس را به این شرکتها پرداخت کنی ماهانه باید ۶ تا ۷ میلیون قسط بدی..آخه من کارمند از کجا دارم اینقدر قسط بدم…»

«مگر حتی قسطی توان خرید برا عامه مردم مونده؟»

«وقتی پول ماشین رو دو تا سه برابر قسطی حساب میکنند بیشتر از این که کمک حال مردم باشه به نفع فروشنده و به زیان اکثریت مردم هست»

«سودش کمر شکنه»

«تماس گرفتم میگن درحال حاظر این طرح فقط مال تهرانه شهرستان نداریم»

«سلام زنگ زدم گفتند از کدام شهری گفتم شهرستان گفتند شرایط هنوز اعلام نشده»/تجارت نیوز

اخبار مرتبط
بهمن موتور شرایط فروش جدید خودروی ریسپکت را اعلام کرد.
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.
قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
صادق لشکری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دقیقا میخوان تا قبل از اینکه به اجبار دولت خودرو ارزون بشه مردم رو رو بدبخت کنن و با اقساط بلند تو پاچه مردم بکنن نخرید به هم وطناتون ظلم نکنید

علی کریمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این طرح و طرح های مشابه بیانگر این است که خودروسازان به زودی با دستور رییس جمهور و شورای رقابت در دولت جدید اجبارا باید قیمت خودرو را کاهش دهند و مافیای آقازاده ای صنعت خودرو متلاشی خواهد شد بنابراین با هر طریق ممکن قصد در فروش با شرایط اقساط و با شرایط آسان ولی سود بالا دارند . مردم عزیز هوشیار باشید که مافیای قدرت خودرو دل سوخته ای برای مردم ندارند و در هر شرایطی فقط منافع خودشان را در نظر میگیرند

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها