جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت جرائم رانندگی با تخفیف تا پایان دی ماه امسال

24 خرداد 1401
 پرداخت جرائم رانندگی  با تخفیف تا پایان دی ماه امسال

به گزارش بانک اول سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص جرائم بیش از ۳ میلیون تومان رانندگان اظهار کرد: ما در یک دوره که مربوط به سال ۱۳۹۸ بود، پرداخت قسطی جرائم را برای همه رانندگانی که بالای یک میلیون تومان جریمه داشتند، ابلاغ کردیم. در آن زمان اینگونه بود که برای پرداخت روزانه یا ماهانه از طریق درگاه‌های بانکی یا پلیس راهور در بازه یک سال بدون پیش پرداخت، رانندگان خودروی خود را ترخیص یا جریمه را به صورت تعلیق در آوردند.

هادیانفر ادامه داد: بر اساس آمار، در پایان سال ۹۸ فقط ۳۵ درصد کسانی که تعهد داده بودند، جرائم خود را پرداخت  و ۶۵ درصد فقط تعهد را امضاء کردند و به قولی که داده بودند، عمل نکردند. ما مجبور شدیم این طرح را متوقف کنیم. اما در حال حاضر، شرایط مساعدی وجود دارد و خودرویی وجود ندارد که جریمه‌ای بالاتر از ۷ یا ۸ میلیون داشته باشد. توصیه ما به رانندگان این است که چون مصوبه مجلس تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ است، هموطنان از فرصت پرداخت جرائم با تخفیف  استفاده کنند و بعد از این تاریخ دوباره جرائم دو برابر می‌شوند.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها