یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

کنترل هوشمند امضا و مهر الکترونیکی شرکت‌ها در سامانه تدارکات

24 خرداد 1401
کنترل هوشمند امضا و مهر الکترونیکی شرکت‌ها در سامانه تدارکات

به گزارش بانک اول از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، «آرش عسکری» مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد)، گفت: کنترل سیستمی و هوشمند امضای الکترونیکی صاحبان حق امضای مجاز و مهر الکترونیکی شرکت در هنگام بارگذاری پاکت‌های «ب» و «ج» در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عملیاتی شد.

مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اعلام کرد، بر اساس تصویب ­نامه هیات وزیران و پیرو ابلاغیه قبلی مبنی بر فراهم شدن امکان امضای الکترونیکی پاکت­‌های «ب» و «ج» (اسناد فنی و مالی) و حذف فرآیند ارسال نسخ فیزیکی اسناد، کنترل سیستمی و هوشمند امضای الکترونیکی پاکت‌های «ب» و «ج» هنگام ارسال پیشنهاد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عملیاتی شده است.

به این ترتیب، هنگام بارگذاری اسناد مذکور، سامانه به صورت هوشمند نسبت به کنترل امضای اسناد اقدام کرده و در صورتی که مجهز به امضای الکترونیکی مدیر عامل و مهر الکترونیکی شرکت نباشند از بارگذاری آنها جلوگیری می‌کند.

در صورتی که پیشنهاد دهنده، یک شخص حقیقی باشد صرفا امضای الکترونیکی همان شخص توسط سامانه کنترل می‌شود. این قابلیت، ضمن پیشگیری از خطا یا فراموشی کاربران بخش خصوصی در امضای الکترونیکی اسناد پیشنهاد، منجر به تسهیل امور کاربران بخش دولتی در کنترل صحت امضای اسناد می‌شود./ایرنا

 

 

 

اخبار مرتبط
در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.
، شخصیت حقیقی یا حقوقی که برات را صادر می‌کند پرداخت مبلغی را در آینده به فردی دیگری ضمانت می‌دهد. با این تفاوت که مبلغ باید از سوی فرد دیگری که صادرکننده برات از او طلب دارد پرداخت شود.
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها