یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

هشدار پلیس نسبت به بلوکه شدن سرمایه کاربران رمز ارز در صرافی‌های خارجی

24 خرداد 1401
هشدار پلیس نسبت به بلوکه شدن سرمایه کاربران رمز ارز در صرافی‌های خارجی

به گزارش بانک اول سرهنگ علی‌محمد رجبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سرمایه گذاری برخی از ایرانیان در حوزه رمز ارزها اظهارکرد: تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان، متاسفانه زمینه را برای مسدودسازی سرمایه برخی از کاربران ایرانی در صرافی های آنلاین خارجی فراهم کرده است. 

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش و روند رو به رشد قیمت ارزهای دیجیتال شاهد فعالیت صرافان ارز دیجیتال در فضای مجازی نیز هستیم، گفت: این صرافی های دیجیتال که تبلیغات فراوانی از آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز دیده می‌شود، اقدام به تبدیل ارز و ... می‌کنند، اما آنچه که نگران کننده است، احتمال از دست رفتن سرمایه در این صرافی هاست.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا ادامه داد: با توجه به اعمال تحریم‌های گوناگون برای کشور ایران، لذا برخی از صرافی‌های آنلاین خارجی با احراز هویت کاربران ایرانی اقدام به بلوکه کردن سرمایه کاربران و مسدود کردن حساب های کاربری آنان و در نتیجه جلوگیری از ادامه فعالیت این افراد کرده اند و این احتمال وجود دارد که سایر صرافی‌های آنلاین خارجی نیز به دنبال تحریم‌های صورت گرفته و با مسدودسازی حساب‌های ایرانیان از فعالیت آن‌ها جلوگیری کنند.

رجبی در پایان تاکید کرد: لازم است هموطنان گرامی این نکته را در نظر داشته باشند که فعالیت در این صرافی‌ها می تواند تبعاتی به دنبال داشته باشد و موجب از بین رفتن سرمایه شان شود./ایسنا

اخبار مرتبط
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها