دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت/ رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل؟ +نمودار

24 خرداد 1401
پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت/ رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل؟ +نمودار

به گزارش بانک اول بورس در روز سه‌شنبه بیست‌و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

پیش بینی: روند صعودی برای بازار روز سه شنبه.

 

مقدار تغییر: صعودی و بین پنج تا ده هزار واحد، پیش بینی حرکت مجدد گروه پالایشی برای بازار فردا.

پیش بینی بورس

شاخص کل بازار امروز به کمربند مقاومتی پیش روی خودش حمله کرد و رشد ۱۰ هزار واحدی را رقم زد، با اینکه اندیکاتورها یک واگرایی منفی را نمایش می‌دهند احتمال روند نزولی نیز وجود دارد ولی در صورتی که بتواند سقف خود را رد کند و یا بتواند محدوده یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد را فتح کند به احتمال زیاد روند صعودی خواهد ماند.

دلار همچنان بالای سطح 30000 تومان باقی مانده است، ارزش معاملات و حجم معاملات نیز وضعیت مناسبی دارد و قدرت خریداران نسبت به فروشندگان بهتر است. بنابراین برآورد می‌شود که بازار می‌تواند فردا بیست هفتم اردیبهشت ماه نیز یک روند صعودی به خود بگیرد.

بیشترین حجم معاملات را گروه خودرو و انبوه سازی به خود اختصاص دادند و برآورد می‌شود در بازار فردا نیز این دو گروه تأثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشند.

پیش بینی حرکت مجدد گروه پالایشی بعد از2روز استراحت نیز دور از ذهن نخواهد بود.

اخبار مرتبط
با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.
رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن، کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمان‌سازی عنوان کرد و ادامه‌داد: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس انجام می‌شود، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی هم حمایت خواهد شد.
از منظر تکنیکالی همچنان سایه سنگین سقف کانال صعودی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران بر سر شاخص کل سنگینی می‌کند و اجازه رشد به شاخص کل داده نمی شود اما اهالی بازار همچنان معتقد هستند که بازار می تواند به اعداد بالاتری برسد چرا که قیمت دلار در بازار آزاد کمی عقب نشسته است و این موضوع را نشانه ای برای کاهش تنش های منطقه ای می بینند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها