شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

غربالگر صندوق به آگاه ریسرچ اضافه شد

24 آبان 1402
غربالگر صندوق به آگاه ریسرچ اضافه شد

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که تمایل دارند در بورس اوراق بهادار سرمایه‌گذاری کنند اما اطلاعات یا زمان کافی برای این کار را ندارند. بهترین راهکار برای این دسته از افراد، سرمایه گذاری غیر مستقیم در بورس است. جالب است بدانید که سرمایه‌گذاری در بورس به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌شود. در روش مستقیم، سرمایه‌گذار شخصا وارد معاملات می‌شود. این در حالی است که برای سرمایه‌گذاری غیر مستقیم، سرمایه‌گذار منابع مالی خود را در اختیار کارگزاران و افراد حرفه‌ای قرار می‌دهند تا این افراد با سرمایه او، سودسازی کنند.  

صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از بهترین و ساده‌ترین ابزارهای موجود برای سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بورس هستند. در این روش شما می‌توانید صندوق‌هایی که بیشترین میزان سازگاری را با اهداف و استراتژی مالی شما دارند، انتخاب و در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید. با این حال باید بدانید که چطور و با کمک چه ابزاری بهترین صندوق سرمایه‌گذاری را شناسایی کنید. سامانه ریسرچ آگاه یکی از بهترین و معتبرترین سامانه‌های موجود برای غربال کردن صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.

معرفی سامانه ریسرچ آگاه

سامانه ریسرچ آگاه جدیدترین محصول کارگزاری آگاه است. شما می‌توانید با مراجعه به این سامانه و استفاده از ابزارهای مختلف آن، بهترین دارایی یا صندوق را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. این سامانه امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از جمله ویژگی‌های سامانه ریسرچ آگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیشنهاد مسیرهای سرمایه‌گذاری
  • غربالگر صندوق
  • نمای بازار
  • ابزار تحلیل تکنیکال
  • غربالگر سهم
  • نقشه بازار

در ادامه این مطلب به توضیح یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این سامانه، یعنی «غربالگر صندوق» می‌پردازیم.

غربالگر صندوق چیست؟

کاربران این سامانه می‌توانند با مراجعه به صفحه غربالگر صندوق) (https://research.agah.com/fund/screenerدر سایت ریسرچ آگاه، تمام صندوق‌های فعال و معتبر در بازار را بررسی و با یکدیگر مقایسه کنند. در این سامانه می‌توانید تمام صندوق‌ها را بر اساس فیلتر مورد نظر خود مشاهده کنید.

امکان مشاهده اطلاعات زیر در بخش غربالگر صندوق در سامانه ریسرچ آگاه وجود دارد:

  • عملکرد صندوق
  • واحدهای سرمایه گذاری
  • ارکان صندوق
  • ترکیب دارایی
  • تقسیم سود

موارد مذکور تنها بخشی از اطلاعاتی هستند که در این سامانه به شما ارائه می‌شوند.

جالب است بدانید که شما می‌توانید از امکاناتی مانند «فیلترهای آماده» و «فیلترهای پیشرفته» در این سایت استفاده کنید و تمام اطلاعات لازم برای انتخاب بهترین صندوق را به کمک آن‌ها به دست بیاورید.

یک مثال از نحوه کار با غربالگر صندوق

تصور کنید که شما یک سرمایه‌گذار تازه وارد به بازار بورس هستید و قصد دارید در یک صندوق سهامی از نوع صدور و ابطالی سرمایه‌گذاری کنید. شما می‌توانید برای پیدا کردن بهترین صندوق با ویژگی‌های مذکور به صفحه غربالگر صندوق در سامانه ریسرچ آگاه مراجعه کنید.

سپس در صفحه غربالگر، روی علامت فیلتر کلیک کنید. در این صفحه (طبق تصویر زیر) می‌توانید تمام فیلترهای مورد نظر خودتان را انتخاب و در نهایت روی گزینه «تایید فیلترها» کلیک کنید. همان طور که می‌بینید شما می‌توانید به سادگی گزینه‌های مورد نظر خود را تنها با چند کلیک انتخاب کنید.

پس از اعمال کردن فیلترها، فهرستی از صندوق‌هایی که واجد شرایط مذکور هستند نمایش داده می‌شوند.

شما می‌توانید با کلیک روی نام هر صندوق به اطلاعات مربوط به آن دست پیدا کنید. به عنوان مثال، با کلیک روی اولین صندوق که صندوق زمرد آگاه است. شما می‌توانید اطلاعات زیادی را از این صفحه کسب کنید. به عنوان مثال، با یک نکاه کلی می‌توانید به این مورد پی ببرید که دوره پرداخت سود صندوق زمرد آگاه، 3 ماهه است.

چرا صندوق زمرد آگاه؟

در این مثال ما به دنبال پیدا کردن یک صندوق سرمایه‌گذاری در سهام و از نوع صدور و ابطالی بودیم در نتیجه یکی از صندوق‌های معرفی شده به شما توسط این سامانه، صندوق زمرد آگاه بود. این صندوق نیز مانند سایر صندوق ها سایت اختصاصی خود را دارد.

صندوق زمرد آگاه یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام است که به صورت صدور و ابطالی معامله می‌شود. به عبارت بهتر، تمام شرایط مدنظر در مثال بالا را دارد. به همین دلیل هم اولین نام در فهرست این مثال، صندوق سرمایه گذاری زمرد آگاه بود.

معرفی گروه مالی آگاه

گروه مالی آگاه  نخستین بار در سال 1384 و با تاسیس کارگزاری آگاه آغاز به کار کرد. این مجموعه از ابتدای فعالیت خود همواره، توانمند سازی افراد برای رسیدن به آسایش مالی بیشتر را هدف خود قرار داده و برای رسیدن به این هدف، تلاش کرده است.

گروه آگاه تا امروز محصولات و خدمات متعددی را به کاربران خود عرضه کرده است، سامانه معاملات آنلاین آگاه با نام آساتریدر و آوای آگاه دو نمونه از موفق‌ترین محصولاتی هستند که توسط این مجموعه طراحی و تاسیس شده‌اند.

سامانه ریسرچ آگاه، جدیدترین محصول گروه مالی آگاه است. هدف این محصول، کمک به معامله‌گران برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری و افزایش سود آن‌ها است. لازم به ذکر است تمام سرمایه‌گذاران بازار بورس می‌توانند از ویژگی‌های این سامانه بهره‌مند شوند و با کمک آن، بهترین مسیر سرمایه‌گذاری را برای خود ترسیم و طی کنند.

اخبار مرتبط
شاخص های بازار، پرتفوی فرضی هلدینگ های سرمایه گذاری هستند که سرمایه گذاران به عنوان شاخص حرکت بازار از آن ها استفاده می کنند. انواع مختلفی از شاخص های بازار وجود دارد. شاخص‌های بازار نیز برای ایجاد صندوق‌های شاخص استفاده می‌شوند و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهند که به جای انتخاب سهام فردی، سبدی از اوراق بهادار بخرند. در بروکر آرون گروپس یک حساب دمو ایجاد کنید و سرمایه‌گذاری در بازار شاخص‌ها را امتحان کنید. این بازار در کنار بازار ارز دیجیتال، فارکس، طلای آب شده و نفت منجر به تنوع سبد سرمای
ویژگی‌های استیل کوین‌ها کوین‌ها دارای چندین ویژگی کلیدی هستند که به جذابیت و کاربرد آن‌ها در اکوسیستم ارز‌های دیجیتال کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز بهترین استیبل کوین‌ها، ثبات قیمت است که با حمایت یک دارایی ذخیره به دست می‌آید، که نوسان را کاهش می‌دهد
ارز دیجیتال بیت کوین از ابتدای آغاز به کار خود تاکنون تحول عظیمی را در مبحث ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. ارزش بسیار بالای این کوین در مقابل رقبا آن را به یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری‌‌های خرد و کلان تبدیل می‌کند.
موارد مهمی که هنگام رزرو هتل در کیش باید بدانید در جزیره کیش هتل ‌های متنوعی برای سلیقه ‌ها و بودجه‌ های مختلف وجود دارد. انتخاب هتل مناسب در کیش می ‌تواند به ارتقای کیفیت سفر شما کمک کند. در این بخش به مواردی که باید برای رزرو هتل در کیش به آن ها توجه کنید می پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات