دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

راهنمای گام به گام خرید بیت کوین از در صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴

05 اردیبهشت 1403
راهنمای گام به گام خرید بیت کوین از در صرافی ارز دیجیتال بیت ۲۴

خرید بیت کوین به شما اجازه می‌دهد تا یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های موجود در عرضه ارزهای دیجیتال را در اختیار داشته باشید. این ارز دیجیتال بی‌نظیر توانسته است به جایگاه رفیعی در بین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دست یابد و به همین دلیل تقاضا برای آن بسیار زیاد است. خوشبختانه امروزه با کمک صرافی‌هایی مهم و معتبری همچون بیت ۲۴ می‌توانید به راحتی هرچه‌تمام‌تر مقدار مشخصی بیت کوین را خریداری کنید. با ما همراه باشید تا یک راهنمای جامع و کامل در این رابطه به شما ارائه دهیم.

خرید بیت کوین با کمک وب‌سایت بیت ۲۴

نخستین روشی که قصد داریم به آن بپردازیم، خریداری بیت کوین از طریق وب‌سایت bit24.cash است. شما می‌توانید برای مراجعه به این وب‌سایت از تمامی دستگاه‌های هوشمند (تبلت، لپ تاپ، تلفن همراه و...) استفاده ببرید. پس از لود شدن وب‌سایت، بر روی گزینه «ورود» کلیک کرده و login کنید.

چنانچه میزان مبلغ خرید شما از پنجاه میلیون تومان کمتر باشد، می‌توانید بدون شارژ کردن کیف پولی‌تان در بیت بیست و چهار، ارز مدنظرتان را تهیه کنید. اگر مبالغ پرداختی بیش از پنجاه میلیون تومان است، باید به سراغ گزینه کیف پول در منوی سمت چپ صفحه اکانت خودتان بروید.

اکنون «تومان» را انتخاب کرده و بر روی گزینه واریز کلیک کنید. در گام بعد لازم است کارت بانکی خاصی که در هنگام احراز هویت به ثبت رسانده‌اید را برگزینید و در مقابل فیلد تعیین شده، مبلغ اعتبار واریزی را به تومان وارد کنید.

پس از شارژ حساب بر روی گزینه خرید از ما کلیک کرده و بیت کوین را انتخاب کنید. برای تعیین میزان مبلغ خرید می‌توانید به سراغ دو راهکار اساسی بروید. اولین گزینه، انتخاب مبلغ بیت کوین به صورت تومان است مثلاً پنجاه میلیون تومان بیت کوین بخرید. دومین مورد نیز تعیین مبلغ مدنظر بر حسب مقدار بیت کوین است. به عنوان مثال می‌توانید 0.02 بیت کوین را به عنوان معیار وارد کنید.

پس از این مرحله نیز لازم است نوع شبکه انتقالی را برگزینید. در کادر روبروی هر شبکه مقدار کارمزد تعیین شده برای آن ثبت شده است. با ثبت آدرس ولت شخصی و انتخاب گزینه تايید و ادامه، نوبت به تعیین روش پرداخت می‌رسد. در این مرحله باید از بین درگاه‌های بانکی و یا موجودی کیف پول یکی را انتخاب کنید و خریدتان را به پایان برسانید.

خرید بیت کوین به کمک برنامه اندروید

علاوه بر امکان خریداری بیت کوین از طریق وب‌سایت، بیت 24 به شما اجازه می‌دهد تا با نصب اپلیکیشن اختصاصی، این فرایند را با کمک تلفن همراه خود پیگیری کنید. شما می‌توانید با مراجعه به مارکت «بازار» اپ مختص به این پلفترم را بر روی گوشی خود نصب کنید.

فرایند خریداری بیت کوین در این اپلیکیشن نیز هیچ تفاوت خاصی با مراحلی که پیش از این به آن‌ها اشاره کردیم ندارد. پس از ورود به اپ از طریق حساب کاربری، گزینه خرید از ما را انتخاب کرده و بر روی بیت کوین کلیک کنید. اگر قصد دارید کمتر از پنجاه میلیون تومان بیت کوین بخرید،‌ مراحل پرداخت را ادامه دهید تا به مرحله تأیید نهایی برسید.

اگر مبلغ مدنظرتان بیش از پنجاه میلیون تومان است. باید از منوی پایین اپلیکیشن ارزهای مختلف را بررسی کرده و تومان را انتخاب کنید. با انتخاب واریز، مبلغ دلخواه خود را به کیف پولتان انتقال دهید. سپس دوباره به همین منو برگردید و بیت کوین را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که بهتر است در طول انجام این فرایند‌ها نرم‌افزارهای تغییر آی پی شما به طور کامل غیر فعال باشند. در غیر این صورت امکان انجام عملیات بانکی وجود ندارد.

نکته مهم

برای خرید بیت کوین باید از شبکه‌های گوناگونی همچون erc20 یا BEP2 و... استفاده کرد. انتخاب شبکه مناسب به شما کمک می‌کند تا با پرداخت کمترین کارمزد، میزان بیت کوین مدنظر خود را دریافت کنید. نباید فراموش کرد که فرایند انتقال این ارز به کیف پول شما ممکن است زمان‌بر باشد.

در بیت ۲۴ علاوه بر امکان خرید بیت کوین، گزینه‌ای برای فروش این ارز نیز تعبیه شده است که می‌توانید از آن به نفع خود بهره ببرید. فرایند فروش این ارز به بیت ۲۴ نیز چندان پیچیده نیست و حتی افراد تازه‌کار در دنیای ارز‌های دیجیتال نیز می‌توانند به راحتی آن را انجام دهند. به طور کلی باید گفت که این پلتفرم روند خرید و فروش بیت کوین و ارزهای مشابه آن را بسیار راحت کرده است.

بیت کوین یک انتخاب عالی برای شما

ارز دیجیتال بیت کوین از ابتدای آغاز به کار خود تاکنون تحول عظیمی را در مبحث ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. ارزش بسیار بالای این کوین در مقابل رقبا آن را به یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاری‌‌های خرد و کلان تبدیل می‌کند. با بهره‌گیری از خدمات صرافی بیت ۲۴ می‌توانید به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیت کوین خریداری کنید. این صرافی بهترین و معتبرترین گزینه برای تمامی کاربران محسوب می‌شود.


 

اخبار مرتبط
شاخص های بازار، پرتفوی فرضی هلدینگ های سرمایه گذاری هستند که سرمایه گذاران به عنوان شاخص حرکت بازار از آن ها استفاده می کنند. انواع مختلفی از شاخص های بازار وجود دارد. شاخص‌های بازار نیز برای ایجاد صندوق‌های شاخص استفاده می‌شوند و به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهند که به جای انتخاب سهام فردی، سبدی از اوراق بهادار بخرند. در بروکر آرون گروپس یک حساب دمو ایجاد کنید و سرمایه‌گذاری در بازار شاخص‌ها را امتحان کنید. این بازار در کنار بازار ارز دیجیتال، فارکس، طلای آب شده و نفت منجر به تنوع سبد سرمای
ویژگی‌های استیل کوین‌ها کوین‌ها دارای چندین ویژگی کلیدی هستند که به جذابیت و کاربرد آن‌ها در اکوسیستم ارز‌های دیجیتال کمک می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز بهترین استیبل کوین‌ها، ثبات قیمت است که با حمایت یک دارایی ذخیره به دست می‌آید، که نوسان را کاهش می‌دهد
موارد مهمی که هنگام رزرو هتل در کیش باید بدانید در جزیره کیش هتل ‌های متنوعی برای سلیقه ‌ها و بودجه‌ های مختلف وجود دارد. انتخاب هتل مناسب در کیش می ‌تواند به ارتقای کیفیت سفر شما کمک کند. در این بخش به مواردی که باید برای رزرو هتل در کیش به آن ها توجه کنید می پردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا دولت کانادا با ارائه قوانین حمایتی، سعی در جذب نیروی کار و دانشجویان دارد . به این ترتیب و برای استفاده از این فرصت استثنایی شما باید بهترین راه برای مهاجرت به کانادا را برگزینید. در ادامه به معرفی این روش‌ها خواهیم‌پرداخت: مهاجرت تحصیلی به کانادا مهاجرت تحصیلی برای چه کسانی مناسب است؟ ● اگر دانشجو هستید یا به هر دلیلی قصد ادامه تحصیل دارید ● اگر امکان دریافت ورک‌پرمیت(اجازه کار) یا استارتاپ ویزای کانادا را ندارید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات