پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

جزییات عیدی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی دولت به خانوارها

11 آذر 1402
جزییات عیدی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی دولت به خانوارها

دولت تا پایان آذر ماه به حساب برخی از خانوارها ۲ میلیون و ۴۰۰هزار تومان واریز خواهد کرد.

به گزارش بانک اول ، رییس سازمان بورس، هفته گذشته، از واریز سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه خبر داد. براین اساس، سود سهام عدالت تا پایان سال و در دو مرحله صورت خواهد گرفت که واریز مرحله نخست، تا پایان آذر ماه خواهد بود. مبلغ این عیدی براساس آنچه گفته می‌شود، ۶۰۰هزار تومان برای هر نفر اسست.

بنابراین یک خانواده ۴نفره، در صورتی که همه افراد خانواده دارای سهام عدالت باششند، ۲میلیون و ۴۰۰هزار تومان سود سهام عدالت را تا پایان آذر دریافت خواهند کرد. البته توجه داشته باشید این رقم برای افرادی است که سهام عدالت ۵۰۰هزار توماین دارند و احتمالا باقی افراد که سهام یک میلیونی دارند، رقم بیشتری نیز دریافت کنند. 

پیامک‌ ثبت‌نام واریز سود سهام عدالت جعلی است

البته رییس سازمان خصوصی سازی به نکته ای اشاره کرده که نباید از آن غافل شد. هرگونه فراخوان برای ثبت‌نام و یا واریز سود سهام عدالت در قالب پیامک و یا در شبکه‌های اجتماعی جعلی و غیرقانونی است. بنابراین جز اخبار رسمی، به هیچ منبعی برای دریافت سود سهام عدالت اعتماد نکنید.

اخبار مرتبط
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.
چپ دست بودن تفاوت های زیادی را در زندگی این افراد که چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند ، به وجود می آورد و امری اکتسابی و انتخابی نیست. خصوصیات منفی و مثبت فراوانی را به چپ دست ها اختصاص می دهند و بسیاری آنها را باهوش تر از بقیه می دانند.
برای دانستن سقف انتقال وجه اینترنتی (خرید اینترنتی) باید بدانید انتقال وجه در آن از دو طریق انجام می‌شود؛ رمز دوم پویا و دستگاه‌ رمز ‌ساز (که به آن توکن می‌گویند). سقف خرید از طریق رمز دوم پویا در سال 1403، 200 میلیون تومان و دستگاه توکن ۳۰۰ میلیون تومان (امکان افزایش تا 500 میلیون تومان) است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها