ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

وام بانک صادرات تا ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و ۵ برابر موجودی حساب

24 دی 1402
وام بانک صادرات تا ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و ۵ برابر موجودی حساب

وام تا ۵/۵ برابر موجودی و تاسقف ۳ میلیارد تومان از بانک صادرات

مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در شعب بانک صادرات ایران، به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی در قالب طرح جدید «تیمچه»، تسهیلات سه ماهه دریافت کنند.

به گزارش بانک اول روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف تسهیل پرداخت تسهیلات کوتاه‌مدت برای صاحبان کسب و کار و مشاغل، طرح جدید تسهیلاتی «تیمچه» را به شعب خود ابلاغ کرد که بر اساس آن مشتریان حقیقی و حقوقی، صاحبان مشاغل و کسب و کار می‌توانند با حداقل سه ماه سپرده‌گذاری در شعب بانک صادرات ایران، به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی تسهیلات سه ماهه دریافت کرده و بلافاصله با تسویه آن در سررسید و نگاهداشت موجودی، به فواصل سه ماهه متوالی تا ۵۵۰ درصد میانگین سپرده خود، این تسهیلات را تمدید کنند.

حداقل مبلغ سپرده‌گذاری در این طرح، یک میلیارد ریال است و حداقل تسهیلات دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و حداکثر تسهیلات ۳۰ میلیارد ریال در هر دوره تعیین و دامنه بازپرداخت این تسهیلات بین ۲ تا ۶ ماه به صورت یک‌جا در سررسید اعلام شده است.

صاحبان مشاغل و کسب و کار با افتتاح حساب یک میلیارد ریالی در شعب بانک صادرات ایران در قالب این طرح و در پایان ماه سوم، می‌توانند تسهیلات سه ماهه به میزان ۲۵۰ درصد معدل موجودی خود دریافت کنند. در صورت حفظ موجودی در ماه ششم ضمن تسویه تسهیلات اول، می‌توانند به میزان ۳۵۰ درصد میانگین سپرده و در صورت ادامه سپرده‌گذاری و تسویه وام قبلی، در ماه‌های نهم و دوازدهم نیز به ترتیب ۴۵۰ درصد و ۵۵۰ درصد میانگین موجودی حساب خود را در دوره‌های بازپرداخت سه ماهه، دریافت کنند./خبرانلاین

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها