ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

تب خرید در سامانه نیما فروکش کرد / عرضه حواله در سامانه نیما چهار برابر تقاضا

01 بهمن 1402
تب خرید در سامانه نیما فروکش کرد / عرضه حواله در سامانه نیما چهار برابر تقاضا

بانک  مرکزی اعلام کرد: از مجموع ۳۰۵.۹ میلیون دلار حواله عرضه شده در سامانه نیما در معاملات امروز ۷۶.۶ میلیون دلار آن معامله شد .

به گزارش بانک اول  به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، در معاملات امروز یکشنبه اول بهمن ماه 1402 سامانه نیما  در مجموع معادل 305.9 میلیون دلار حواله ارزی عرضه شد که برای 229.3  میلیون دلار ان تقاضایی وجود نداشت .

در معاملات روز گذشته نیز از مجموع 416 میلیون دلار حواله عرضه شده معادل 205 میلیون دلار ان معامله شد و 211 میلیون دلار از حواله های عرضه شده بدون خریدار باقی ماند./تسنیم

اخبار مرتبط
در ضمن، اختصاص ارز ترجیحی برای تأمین کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی با هدف حمایت از معیشت مردم و در سقف منابع آن انجام شده و این سیاست از سوی مجلس شورای اسلامی با اختصاص حدود ۶/۱۳ میلیارد یورو در قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مورد تأیید قرار گرفته‌است.
سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.
در حال حاضر دلالان چهارراه استانبول و خیابان منوچهری معتقدند در روزهای آینده امکان ریزش دلار تا ۵۸ هزارتومان هم وجود دارد. بر همین اساس، فعالان بازار وارد فاز احتیاطی شده‌اند و خرید دلار به نوعی متوقف شده است.
بازار امروز شاهد شیب نزولی قیمت طلا و سکه در جریان معاملات است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها