دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

فروش لاستیک دولتی با پرداخت رمز ارز!

04 بهمن 1402
فروش لاستیک دولتی با پرداخت رمز ارز!

برخی سایت ها با استفاده از درگاه رمز ارز اقدام به فروش غیر قانونی لاستیک های دولتی کرده اند.

به گزارش بانک اول بررسی ها نشان می دهد اخیرا سامانه های متعددی برای خرید و فروش اینترنتی لاستیک دولتی ایجاد شده است که همگی غیرقانونی و احتمالا کلاهبرداری است.

نکته ی جالب و قابل توجه برخی از سایت های خرید وفروش اینترنتی لاستیک دولتی  این است که درگاه پرداخت رمز ارزی دارند. در واقع در این سایت ها علاوه بر قیمت گذاری دلاری لاستیک ها، برای خرید روش های پرداخت با رمز ارزهای رایج وجود دارد.

تسنیم

اخبار مرتبط
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند
شیف همچنین هشدار می‌دهد که سیاست‌های فدرال رزرو می‌تواند ضد تولیدکننده باشد و بی‌ثباتی اقتصادی بیشتری را به وجود آورد. او معتقد است که فشارهای رکودی ممکن است فدرال رزرو را مجبور کند نرخ بهره را کاهش دهد و دوباره اقدام به تسهیل کمی (QE) کند که نتیجه آن، بدتر شدن تورم خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها