پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

چگونه تراکنش ناموفق را پیگیری کنیم؟

05 اسفند 1402
چگونه تراکنش ناموفق را پیگیری کنیم؟

پیگیری تراکنش ناموفق چگونه امکان‌پذیر است؟ چگونه پول هایی که بیهوده از حسابمان خارج می‌شود و باید آن را پیگیری کنیم.

به گزارش بانک اول، تراکنش ناموفق زمانی رخ می‌دهد که در فرایند انتقال وجه، چه به صورت آنلاین چه با دستگاه خودپرداز یا کارت‌خوان، پول از حساب مبدأ کسر شود اما به حساب مقصد واریز نشود.

در صورتی که شما جزو موارد نادری بودید که بعد از خطا در تراکنش، پول به حسابتان برگردانده نشد، حتماً باید با پشتیبانی بانک خود تماس بگیرید.

خوشبختانه تعدادی از بانک‌ها سامانه‌هایی را برای پیگیری تراکنش‌های ناموفق مشتریان راه‌اندازی کرده‌اند.

فقط کافی است از طریق سایت رسمی این بانک‌ها به سامانه‌های مذکور وارد شوید و اطلاعاتی مثل شماره‌ی پیگیری و تاریخ تراکنش را وارد کنید.

درخواست شما ثبت و به آن ترتیب اثر داده می‌شود.

برای دسترسی آسان، نشانی چند سامانه‌ی پیگیری تراکنش‌ ناموفق را فهرست می‌‌کنیم تا در صورت نیاز، بتوانید به راحتی به آنها مراجعه نمایید.

میز امداد شتاب بانک مرکزی ایران:

/https://emdadshetab.cbi.ir

سامانه پیگیری تراکنش‌های ناموفق بانک ملت (سیام):

https://www.bankmellat.ir/siam.aspx

سامانه پیگیری تراکنش‌های ناموفق بانک شهر:

https://www.shahr-bank.ir/general_content/77231/77231.htm

سامانه پیگیری تراکنش‌های ناموفق بانک سرمایه:

https://www.sbank.ir/sis_products_services/58789/58789.htm

اخبار مرتبط
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.
چپ دست بودن تفاوت های زیادی را در زندگی این افراد که چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند ، به وجود می آورد و امری اکتسابی و انتخابی نیست. خصوصیات منفی و مثبت فراوانی را به چپ دست ها اختصاص می دهند و بسیاری آنها را باهوش تر از بقیه می دانند.
برای دانستن سقف انتقال وجه اینترنتی (خرید اینترنتی) باید بدانید انتقال وجه در آن از دو طریق انجام می‌شود؛ رمز دوم پویا و دستگاه‌ رمز ‌ساز (که به آن توکن می‌گویند). سقف خرید از طریق رمز دوم پویا در سال 1403، 200 میلیون تومان و دستگاه توکن ۳۰۰ میلیون تومان (امکان افزایش تا 500 میلیون تومان) است.
وی با اشاره به این که طرح سراسری باانرژی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا خواهد شد، گفت: مشترکان تجاری و خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق به‌صورت هفتگی طی ۲۱ هفته اجرای این پویش، امتیاز دریافت کرده و از جوایز متعدد و ارزنده پیش‌بینی‌شده در این پویش بهره‌مند شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها