شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

کپی ۳۰۰ کارت بانکی توسط یک سوپرمارکت در کرج

06 فروردین 1403
کپی ۳۰۰ کارت بانکی توسط یک سوپرمارکت در کرج

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره کلاهبرداری اسکیمری با اعتراف به ۲۵ میلیارد ریال برداشت غیرمجاز در گوهردشت خبر داد.

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، سردار حمید هداوند روز دوشنبه ششم فروردین با اعلام این خبر بیان کرد: به دنبال مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام این موضوع که در یک بازه زمانی مشخص از کارت بانکی آنها پول برداشت شده است، تیمی ویژه از کارشناسان پلیس فتا استان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی با توجه به اینکه کارت بانکی مالباختگان در اختیار خود آنها بوده و برداشت به صورت کشیدن از پوز بانکی صورت گرفته بود، گرفتاری آنها در دام کلاهبرداران اسکیمری برای ماموران محرز شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه با بررسی تراکنش‌های صورت گرفته مشخص شد که همه مالباختگان به صورت مشترک از یک سوپرمارکت در منطقه گوهردشت در آن بازه زمانی خرید داشته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متصدی سوپرمارکت شناسایی و دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از وی مشخص شد که به واسطه یکی از دوستان خارج از کشورش دستگاه اسکیمر تهیه و اطلاعات بیش از ۳۰۰  کارت بانکی مشتریان خود را در یک بازه زمانی چند روزه کپی برداری کرده است.

سردار هداوند ادامه داد: در خصوص این پرونده دو متهم دیگر در یکی از استان‌های شمالی کشور که وجوه کلاهبرداری شده را تبدیل به طلا و سکه می‌کردند،  شناسایی دستگیر شدند.

وی گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این باند اسکیمری بیش از ۲۵  میلیارد ریال برآورد می‌شود.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده و تلاش پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد در هنگام خرید از در اختیار گذاشتن رمز کارت بانکی به متصدیان و فروشندگان خودداری کنند.

اخبار مرتبط
با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تأیید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه ۶ مرداد تا آخر هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است و کسری ساعت موظفی به صورت دورکاری و با برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی براساس مقررات، جبران می‌شود. وی افزود: براساس این مصوبه همه دستگاه‌های دولتی به غیر از بانک‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان روز یکشنبه ۷ مرداد تعطیل هستند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت
تابستان و گرمای طاقت‌فرسای آن، فصلی است که کولر آبی به عنوان ناجی، خنکای دلچسب را به خانه‌هایمان هدیه می‌دهد. اما گاهی اوقات، این ناجی عزیز دچار افت باد می‌شود و ما را در گرمای طاقت‌فرسا تنها می‌گذارد.در این مقاله، با ارائه راه‌حل‌های طلایی، به شما کمک می‌کنیم تا دوباره شاهد نسیم خنک و دل‌انگیز کولر آبی خود باشید.
مدیرعامل توانیر درباره تعطیلی ادارات دولتی در تهران طی روز شنبه به دلیل گرما توضیح داد.
شرایط بازنشستگی در تعدادی از صندوق‌های بیمه‌ای به‌ویژه سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری دارای تنوع زیادی است و فقط در همین دو نهاد بازنشستگی 28 شکل مختلف دارد. البته بازنشستگی با 30 سال سابقه یا 60 سال سن بیشتر دیده می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها