ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت با اقساط 36 میلیونی

22 فروردین 1403
شرایط فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت با اقساط 36 میلیونی

شرایط فروش اقساطی خودرو آریزو 5 اسپرت از این قرار است که با اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و 30 ماهه عرضه می‌شود. در اقساط بلندت متقاضی باید ماهانه 36 میلیون و در اقساط کوتاه مدت 84 میلیون تومان پرداخت کند.

به گزارش بانک اول، بازار خودرو در فروردین سال 1403 تحت تاثیر نوسان قیمت ارز بیشترین توجه مردم و سرمایه گذاران را به خود جلب کرده‌ است. در حالی که قیمت‌های بازار آزاد نسبت به سه ماه پیش بیشترین رشد را داشته‌اند، اما تقاضا همچنان بالاست. پیش بینی‌ها حکایت از این دارد که قیمت ارز حتی اگر بیشتر رشد نکند در محدوده 60 دلار باقی می‌ماند، از این رو مصرف کنندگان، خرید خودرو در شرایط کنونی را قبل از ورود شوک‌های جدید به بازار، ترجیح می‌دهند.

قیمت آریزو 5 اسپرت

در حال حاضر آریزو 5 اسپرت با قیمت یک میلیارد و 102 میلیون و 500 هزار تومان در کارخانه تولید می‌شود، اما قیمت آن در بازار آزاد به بالای یک میلیارد و 420 میلیون تومان رسیده‌ است. شرکت‌های فروش اقساطی خودرو نیز خودرو مذکور را با قیمت یک میلیارد و 420 تا یک میلیارد و 450 میلیون تومان به صورت نقدی معامله می‌کنند.

شرایط فروش اقساطی آریزو 5 اسپرت

در شرایط فروش اقساطی این خودرو، متقاضی باید 50 درصد از قیمت را به صورت نقدی پیش پرداخت کند که معادل 725 میلیون تومان است. در اقساط 12 ماهه متقاضی باید 84 میلیون تومان، در 24 ماهه 54 میلیون تومان و در 30 ماه 36 میلیون تومان به صورت ماهانه واریز کند.

خودرو آریزو 5 که 7 سالی هست در بازار ایران عرضه می‌شود در سال‌های اخیر توانسته مشتریان پروپا قرص جذب کند. به طوری که با وجود اینکه مدل بالاتر این خودرو روانه بازار شده، اما همچنان تقاضای خاص خود را دارد.

مشخصات فنی خودرو آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 با موتور 1.5 لیتری، گیربکس 5 دنده و پیشرانه 4 سیلندری می‌تواند 116 اسب بخار قدرت و 141 نیوت گشتاور ایجاد کند. یکی از ویژگی‌های خودرو آریزو 5 مصرف پایین آن است که در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی 5.7 لیتر مصرف دارد و می‌تواند به سرعت 185 کیلومتر در ساعت نیز برسد.

آریزو 5 هم اکنون در بازار ایران رقیب خودروهایی مانند رسپکت 2 است. هرچند محصول بهمن خودرو طراحی جدیدتری دارد و توانسته مشتریان جوان را به خود جذب کند.

این خودرو در حال حاضر از آپشن های روز سنسور عقب، دی لایت، مانیتور 7 اینچی، ایربگ راننده و سرنشین و … برخوردار است.

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها