شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

هشدار به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

06 اردیبهشت 1403
هشدار به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت

اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هشدار داد.

به گزارش بانک اول در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جنس کلاهبرداری دلالان و شیادان از متقاضیان مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با انواع مختلف خرید امتیاز، بررسی وضعیت و غیره هستیم.

اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه‌ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.

متقاضیان در گروه‌های مختلف در حال ساماندهی بوده و بر حسب امتیاز از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با آنان تماس حاصل خواهد شد تا برای تکمیل پرونده حضوری مراجعه داشته باشند و در غیر این صورت هر نوع تماس یا پیام دیگری تکذیب می‌شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - یک بانک دولتی به تازگی در تماس با مشتریانی که اقساط عقب‌افتاده دارند اعلام می‌کند که برای هر قسط عقب‌افتاده ۸۰۰ هزار تومان اجراییه صادر کرده؛ فرقی هم نمی‌کند مبلغ قسط چقدر باشد!
بانک اول - مدیرعامل بانک مسکن گفت: با امضای یک تفاهم نامه جدید، مشتریان بانک مسکن در مناطق مختلف کشور، از جمله مناطق روستایی می‌توانند از طریق ۷ هزار دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی سراسر کشور بهره‌منداز خدمات بانک شوند.
بانک اول - با وجود آنکه هنوز مهلت قانونی افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر، برای بانک مسکن فرا نرسیده است، این بانک بدون اعلام و تایید وزارت راه و شهرسازی، نسبت به ارسال پیامک برای متقاضیان اقدام کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها