چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

۲۰ شهری که در سال ۲۰۲۴ بیشترین میلیاردرهای جهان را در خود جای داده‌اند + اینفوگرافیک

10 اردیبهشت 1403
۲۰ شهری که در سال ۲۰۲۴ بیشترین میلیاردرهای جهان را در خود جای داده‌اند + اینفوگرافیک

به نظر می رسد برخی از شهرها ثروتمندان را جذب می کنند. به عنوان مثال شهر نیویورک را در نظر بگیرید که دارای ۳۴۰,۰۰۰ ساکن با ثروتی بیش از ۱ میلیون دلار است. اما بین میلیونر بودن و میلیاردر بودن تفاوت زیادی وجود دارد. پس ثروتمندترین ها کجا زندگی می کنند؟

به گزارش بانک اول اینفوگرافیک زیر با استفاده از داده های فهرست جهانی ثروتمندان Hurun در سال ۲۰۲۴، ۲۰ شهری که بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان در سال ۲۰۲۴ را در خود جای داده‌اند، نشان می دهد.

رکود اقتصاد چین در طول سال گذشته بر ساکنان فوق ثروتمند آن در شهرهای کلیدی تأثیر گذاشته است. پکن، شهری با بیشترین میلیاردرها در سال ۲۰۲۳، نه تنها جایگاه خود را به نیویورک واگذار کرده، بلکه به رتبه چهارم سقوط کرده و از لندن و بمبئی هم عقب افتاده است.

در واقع تمام شهرهای چین در فهرست ۲۰ شهر برتر بین سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، بخشی از میلیاردرهای خود را از دست داده اند.

شهرهای هند پیشتاز هستند و دهلی نو (۶+) و بمبئی (+۳) بیشترین صعود را داشته اند.

در سطح کشور، چین و ایالات متحده با هم ترکیب می شوند و نیمی از شهرهای برتر را به خود اختصاص می دهند. آنها همچنین حدود نیمی از جمعیت ۳,۲۰۰ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند.

اخبار مرتبط
اگر جزو کارمندان و کارکنان دولتی محسوب می‌شوید، برای اینکه انگیزه کافی برای کار داشته و کارایی بیشتری داشته باشید و دولت نیز بیشتر به نیروی انسانی خود توجه داشته باشد، از ابزار‌های مختلف مانند امتیازدهی برای افزایش حقوق و مزایای کارمندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌شود.
در سال‌های اخیر، تلاش‌های قابل توجهی از سمت بانک‌ها و سازمان‌های مختلف برای ارائه‌ی خدمات بانکی برای معلولان انجام شده است. و در نهایت، این تلاش‌ها موجب تسهیل استفاده از خدمات بانکی برای این اقشار شده است. که ما در این مطلب به تمامی آن‌ها اشاره کردیم.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، لایحه اصلاح قانون تشکیل حساب پس انداز کارکنان دولت را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
دولت در لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری کاهش ساعت کاری از ۴۴ ساعت به ۴۲ و نیم ساعت در هفته را آورده بود که کمیسیون اجتماعی در مصوبات خود این میزان را به ۴۰ ساعت در هفته کاهش داده بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها