یکشنبه, 27 خرداد 1403 2024,June

اینجا محل دفن شهید ابراهیم رئیسی است+ تصاویر

03 خرداد 1403
اینجا محل دفن شهید ابراهیم رئیسی است+ تصاویر

اطلاعات آنلاین تصاویری از محل دفن شهید ابراهیم رئیسی را منتشر کرده است.

به گزارش بانک اول با موافقت تولیت آستان قدس رضوی پیکر شهید ایت‌الله ابراهیم رییسی در این رواق که در پایین پای حضرت قرار دارد، تدفین خواهد شد.

این رواق اکنون ورودی اصلی آقایان به روضه منور رضوی است.

این رواق، قدیمی‌ترین رواق حرم امام رضا(ع) است که قرن نهم هجری توسط گوهرشاد خاتون احداث شده است.

پیکر رئیس جمهور و همراهانش امروز، چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳ در میان‌ دوستداران او در پایتخت و سپس در مشهد مقدس تشییع خواهد شد.

بنابر گفته محسن داوری، فرماندار مشهد، ساعت ۱۴ روز پنجشنبه مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی در بلوار امام رضا(ع) تا حرم مطهر رضوی با حضور مردم برگزار خواهد شد. سپس پیکر رئیس‌جمهور فقید در حرم مطهر به خاک سپرده می‌شود.

اخبار مرتبط
جواهرات از دوران نوسنگی بخشی از زینت بشر بوده‌اند اما مردم ممکن بود آنها را نه تنها برای زیبایی بلکه برای محافظت از خود در برابر نیروهای شیطانی، نشان دادن ثروت یا سوگواری خود استفاده کنند. امروز ظاهر برخی از جواهرات تاریخی که در قرن‌های گذشته مُد بودند ممکن است واقعاً برایمان عجیب به نظر برسند، اما اگر هدف پشت هر کدام را بفهمیم موضوع عجیب‌تر هم می‌شود.
در اين زمان ارزش يک روبل شوروي حدود ده تومان ايران يعني تقريباً برابر با پوند استرلينگ بود. يک فرانک فرانسه ۱۶ ريال و يک مارک آلمان غربي ۳۲ ريال ارزش داشت. پس از قيمت دلار افزايش يافت و با فراز و نشيب هاي فراوان تا به امروز به ۵۹۰۰۰ تومان رسيده است كه عمدتا ناشي از وجود تورم بالا در اقتصاد كشور طي سه دهه گذشته بوده است
به گفته دبیر کارگروه بازار املاک و مستغلات، پلیس اماکن طبق قانون می‌تواند با صدور اخطار و مهلت ۱۵ روزه به بنگاه‌های مشاور املاک غیرمجاز نسبت به پلمب و تعطیلی بنگاه اقدام کند. همچنین سازمان تعزیرات حکومتی نیز مکلف به ایجاد شعب رسیدگی خارج از نوبت
کارشناس پلیس فتا فراجا از عموم مردم خواست که به هیچ عنوان فریب پیام و پیامک هایی که از سر شماره های شخصی برای آنها ارسال شده و خواهان نصب اپلیکیشن یا کلیک بر روی لینک های ارسالی را نخورند و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها