جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

فقط ۱۰ درصد تراکنش‌ در شعب بانک‌ها انجام می‌شود

24 خرداد 1401
فقط ۱۰ درصد تراکنش‌ در شعب بانک‌ها انجام می‌شود

 به گزارش بانک اول به نقل از صدا و سیما، علی دیواندری با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما با تقسیم دوره بانکداری در کشورمان به سنّتی و مدرن افزود: اکنون آی‌تی در خدمت بانکداری قرار گرفته و نحوه خدمات‌رسانی را تغییر و کیفیت آن را افزایش داده است. وی ادامه داد: کشور ما در زمینه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی از کشورهای پیشتاز و سرعت کارها بالا رفته؛ اما هنوز تأثیر اساسی و بنیادی روی بانکداری ما نگذاشته است. رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: برخی محصولات مانند کارت به کارت، شبکه ساتنا، پرداخت های آنی که در کشور ما وجود دارد در جهان کم است. دیواندری با اشاره به اینکه در حال ورود به بانکداری اجتماعی هستیم، افزود: بخشی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه های مالی فعال هستند و می توانند مکمل خدمات بانکداری ما باشند. وی اضافه کرد: این شرکت‌ها توسط بهترین نخبگان کشور اداره می‌شوند

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات