دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

عمل به ۸۵ درصد تعهدات بانک کشاورزی در تأمین طرح های اولویت دار

24 خرداد 1401
عمل به ۸۵ درصد تعهدات بانک کشاورزی در تأمین طرح های اولویت دار

 به گزارش بانک اول -دکتر طیب نیا در این نشست که در محل وزارت اقتصاد استان اصفهان برگزار شد، دکتر طیب نیا تامین مالی پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در سال جاری را حدود 50 درصد اعلام کرد و افزود: این در حالی است که در همین استان، بانک کشاورزی به 85 درصد تعهدات خود، آن هم در قبال افرادی با درآمد و توانایی تودیع وثایق پایین، عمل کرده است . وزیر اقتصاد ادامه داد: در تامین مالی پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی، نگاه ما بیشتر بر بنگاه های متوسط و کوچک است، چون در زندگی روزمره مردم، عملکرد و رونق همین واحدهای کوچک است که دیده می شود و ممکن است با تسهیلات مورد نیاز برای یک پروژه و بنگاه بزرگ، بتوان بیش از هزار بنگاه کوچک و متوسط را راه اندازی و احیا کرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: