جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

حقوق‌ها سال آینده افزایش می‌یابد/ارائه بسته حمایتی اقشار کم‌درآمد

24 خرداد 1401
حقوق‌ها سال آینده افزایش می‌یابد/ارائه بسته حمایتی اقشار کم‌درآمد

به گزارش بانک اول به نقل از ایبنا حسن روحانی در جلسه شورای اداری استان کرمان با اشاره به اینکه سال آینده برای حقوق بگیران ثابت افزایش حقوق خواهیم داشت، گفت: این افزایش انجام خواهد شد، البته درباره میزان افزایش در حال بحث و بررسی هستیم.

وی افزود: ما حتما حقوق را بالا خواهیم برد و درآمد مردم افزایش خواهد یافت. همچنین بسته حمایتی در اختیار خانوارهایی می گذاریم که نسبت به خانوارهای عادی شرایط سختی دارند زیرا این کار یکی از مشکلات دولت است، دولت امروز بخواهد وضعیت معیشتی خانوارها را طبقه بندی کند، بسیار مشکل است.

رییس جمهوری، گفت: از اردیبهشت ۹۸ روند تورم کاهش و رشد اقتصادی افزایش یافت. ماهیانه غیر از یارانه، بسته حمایتی در اختیار مردم قرار می دهیم و ما باید بر اساس توانمندی های خودمان، کشور را اداره کنیم. در صادرات باید کالاهای خود را به بهترین کیفیت و بسته بندی ارائه کنیم. راه مذاکره را رها نکرده و به مذاکره هم اتکا نکرده ایم؛ اکنون در روند مذاکرات، در اصول توافق کرده ایم اما در شیوه اجرا مشکل داریم.

روحانی با بیان اینکه از اردیبهشت ۹۸ روند تورم کاهش و روند رشد اقتصادی رو به افزایش است، خطاب به مردم تاکید کرد: راه و مسیر دولت و نظام درست است و  در عین حال حق با شما است که سختی هایی دارید اما این شرایطی بود که دشمن و بدخواهان ایجاد کردند و ما آغازگر و شروع کننده نبودیم.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سیدجعفر فخرحسینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بسیار عالی.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها