شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

بیشترین درآمد به کدام بانک تعلق دارد؟

24 خرداد 1401
بیشترین درآمد به کدام بانک تعلق دارد؟

به گزارش بانک اول، بر اساس بررسی‌ها،  بیشترین درآمد پیش‌بینی شده برای سال ۹۹ به بانک ملی با ۴۳ هزار و ۹۰۶ میلیارد تومان تعلق دارد که معادل همین رقم نیز  هزینه در نظر گرفته شده است.

در جایگاه های بعدی نیز به ترتیب بانک های سپه با ۲۰ هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان، کشاورزی با ۱۸ هزار و ۲۸۱ میلیارد تومان و مسکن با ۱۴ هزار و ۹۹۶ میلیارد تومان قرار گرفته‌اند.

بانک صنعت و معدن نیز سه هزار و ۱۳ میلیارد تومان، بانک توسعه تعاون ۲ هزار و ۵۴۷ میلیارد تومان و بانک توسعه صادرات یک هزار و ۹۹۷ میلیارد تومان درآمد دارد.

کوچک ترین بانک دولتی، پست بانک است که برای آن یک هزار و ۸۸۳ میلیارد تومان درآمد در نظر گرفته شده و هزینه آن نیز یک هزار ۸۷۳ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

درآمد پیش‌بینی شده برای بانک مرکزی در سال آتی نیز ۹ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان است که نسبت به سال ۹۸ حدود حدود ۷.۲ درصدی رشد را نشان می‌دهد.

ردیف «استهلاک» نیز برای بانک ها ۸۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین معادل یک هزار و ۸۶۴ میلیارد تومان نیز برای این بانک‌ها در سال آتی «ذخایر و اندوخته» پیش بینی شده است که بیشترین آن با رقم ۸۳۳ میلیارد تومان به بانک مرکزی تعلق دارد.

بانک های دولتی در سال ۹۹ حدود چهار هزار و ۳۱۳ میلیارد تومان برای هزینه های اعتباری و ۲۴۴ میلیارد تومان نیز برای افزایش دارایی های جاری صرف خواهند کرد.

همچنین بانک های دولتی ۲۰۵ میلیارد تومان نیز سود سهام در سال ۹۹ پرداخت می کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها