پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

اطلاعیه بانک مرکزی درباره واریز وام یک میلیونی به سرپرستان خانوار

24 خرداد 1401
اطلاعیه بانک مرکزی درباره واریز وام یک میلیونی به سرپرستان خانوار

به گزارش بانک اول، پیرو انتشار اخباری مبنی بر واریز وام یک میلیون تومانی، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در حال حاضر لیست سرپرستان خانوار متقاضی از طرف وزارت کار در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است طبق توافق انجام شده چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک‌های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به واریز تسهیلات اقدام می‌کند. 

در همین رابطه وزیرتعاون ،کار و رفاه اجتماعی نیز امروز اعلام کرد که ظهر دیروز لیست ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی از ظهر امروز به حساب مردم واریز شود.

محمد شریعتمداری در حساب شخصی توئیتر خود نوشت: «پس ازبررسی پیامک‌های متقاضیان وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی ویژه کرونا‬، ظهر امروز لیست ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی ازظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز شود. واریز درخواست‌های دریافتی پس از امروز نیز از ۱۰ اردیبهشت انجام می شود.»

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها