یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

اگر می خواهید جوان بمانید این یازده غذا را مصرف کنید

24 خرداد 1401
اگر می خواهید جوان بمانید این یازده غذا را مصرف کنید

اگر می خواهید جوان بمانید این یازده غذا را مصرف کنید


پیری بخشی طبیعی و مهم در زندگی همه ماست که نمی توان از آن جلوگیری کرد اما می توان آن را به تعویق انداخت و حتی در زمان پیری نیز سالم بود.
غذاهایی که می خورید روی سلامتی، وضعیت بدنی، پوست و حتی جوانی شما تاثیر می گذارد. در اینجا ما به شما یازده غذا را معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می کند تا جوان بمانید.
این مواد غذایی به کمک مواد مغذی ای که دارند به ویژه اسید های چرب مفید مانند امگا3 و امگا6، ویتامین های ای،بی،سی،ئی و...، مواد معدنی ای مانند روی و مواد دیگری مانند بتاکروتن به جوانی پوست و بدن شما کمک بسیاری خواهند کرد.


1. روغن زیتون فرا بکر
2. چای سبز
3. ماهی های چرب
4. شکلات تلخ یا پودر کاکائو
5. سبزیجات
6. دانه های کتان
7. انار
8. آووکادو
9. گوجه
10. ادویه های مختلف
11. آبگوشت قلم(استخوان)

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها