دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

8 غذا که بیشتر از شربت های مولتی ویتامین، ویتامین دارند

24 خرداد 1401
8 غذا که بیشتر از شربت های مولتی ویتامین، ویتامین دارند

به گزارش بانک اول غذا های مختلف مقدار متفاوتی از ویتامین ها و دیگر مواد مغذی را درون خود جا داده اند که باعث می شود ارزش غذایی متفاوت و خواص متفاوتی داشته باشند.
برخی از غذا های کامل به حدی از نظر ویتامین ها غنی می باشند که می توانند در رقابت با یک شربت مولتی ویتامین پیروز شوند و ثابت کنند که حتی از آن ها نیز ویتامین بیشتری دارند.
به طور کلی لازم است بدانید که گرفتن مواد مغذی مانند ویتامین ها و مواد معدنی از غذا ها و نوشیدنی های مختلف بهتر از گرفتن آن ها از مکمل های موجود در بازار می باشد. البته در بعضی از اوقات استفاده از مکمل ها زیر نظر پزشک یا متخصص تغذیه لازم می باشد و باید مصرف گردد.


در بسیاری از موارد اگر به شکلی صحیح غذا خورده و از همه مواد غذایی در وعده های خود استفاده کنید، یک وعده غذایی می تواند تمامی نیاز های بدن شما را به مواد مغذی به شکل صد در صدی تامین کند.


در ادامه هشت غذای بسیار سالم و مغذی را به شما معرفی خواهیم کرد که از مولتی ویتامین ها نیز سرشار تر می باشد.

 


1. کلم
2. علف های دریایی
3. جگر
4. دانه برزیلی
5. صدف دریایی
6. ماهی ساردین
7. فلفل دلمه ای زرد
8. روغن جگر ماهی کاد

اخبار مرتبط
افتالموپاتی مرتبط با اختلالات تیروئید وضعیتی است که به ندرت در مورد آن صحبت می‌شود. اربیت ها از دیواره‌های استخوانی تشکیل شده‌اند که قادر به تغییر شکل نیستند. با افزایش محتویات اربیت، همه چیز در آن (از جمله کره چشم) به جلو حرکت می‌کند. تیروئید چشمی می‌تواند در برخی از اشکال پرکاری تیروئید (بیماری Basedow)، در برخی از اشکال کم کاری تیروئید (تیروئیدیت هاشیموتو) و حتی در غیاب مشکلات تیروئید رخ دهد.
بر اساس یک مطالعه، حتی اگر ژنتیک شما را در معرض خطر مرگ زودهنگام قرار دهد، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا به طور قابل توجهی با آن مبارزه کنید.
نوروبیون نباید در بیماران حساس به هیچ یک از مواد فعال یا مواد کمکی این محصول استفاده شود. پس در این حال همیشه با پزشک یا داروساز خود که در مورد وضعیت بیماران اطلاعات بهتری دارد مشورت کنید.
قلبی که در شرایط عالی قرار دارد، برای یک زندگی طولانی و سالم اندامی حیاتی محسوب می‌شود. با‌این‌وجود، برای داشتن قلبی سالم چه کارهایی باید انجام بدهیم؟ در ادامه به هفت نکته خواهیم پرداخت:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها