پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

این نوشیدنی ها را به کودک خود بدهید و او را از بیماری دور نگه دارید

24 خرداد 1401
این نوشیدنی ها را به کودک خود بدهید و او را از بیماری دور نگه دارید

به گزارش بانک اول امروزه متقاعد کردن کودکان برای داشتن یک تغذیه مناسب کار بسیار دشواری است چرا که با تنوع محصولات غذایی و خوراکی صنعتی که در بازار وجود دارد و با توجه به رنگ و جذابیتی که برای کودکان ایجاد می کنند عادت دادن آن ها به یک رژیم غذایی مناسب سخت شده است.

درحالی که غذا خوردن فرزند شما می تواند یک موضوع چالش برانگیز باشد، پیدا کردن یک نوشیدنی سالم و در عین حال جذاب که کودک شما را بتواند راضی کند تا همراه وعده غذایی خود آن را بخورد، کاری بسیار دشوار است.

بیشتر کودکان دارای دندان شیری و مستعد درخواست نوشیدنی های قندی هستند. با این حال، هدایت آن ها به سمت گزینه های متعادل تر برای سلامت کلی آن ها مهم است.

 

در اینجا از 7 نوشیدنی نام می بریم که برای سلامت کودک شما مناسب است:

آب

آب طعم دار( با استفاده از میوه ها و سبزیجات در آب)

آب نارگیل

اسموتی های خانگی

شیر ساده

شیر های گیاهی ساده

چای های گیاهی

 

اما از این 3 آبمیوه نیز غافل نشوید چرا که بر خلاف نوشیدنی های قبلی اصلا برای سلامتی کودکان شما مفید نیستند:

نوشابه های گازدار و شیرین

آبمیوه ها

نوشیدنی هایی کافئین دار

اخبار مرتبط
اولین نفر در این لیست جف اردمن، بنیان‌گذار گروه Erdmann است. او با سابقه‌ای درخشان، راه‌حل‌های منحصر به فردی را برای ثروتمندان ارائه می‌دهد. او تنها مشاوری است که به مدت شش سال متوالی ۲۰۲۱- ۲۰۱۶ نفر شماره ۱ در فهرست “مشاوران ثروت برتر آمریکا” فوربس بوده است. جف باتکیه‌بر تجربه گسترده خود راه‌حل‌های استراتژیک شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای رفع نیازهای پیچیده افراد ثروتمند ارائه می‌دهد.
مسمومیت غذایی را که ممکن است ناشی از خوردن یک غذای ناسالم در بیرون از خانه باشد، می‌توان با چند راهکار خانگی برطرف کرد.
متخصصان می‌گویند زنانی که برنامه خواب مرتبی دارند قادرند بیشتر وزن کم کنند. علاوه بر این اگر شب‌ها زودتر بخوابید، زمان کمتری برای خوردن دارید که به شما کمک می‌کند در شب کالری زیادی دریافت نکنید. به گفته متخصصان هرچه بیشتر بمانید بیشتر کالری دریافت می‌کنید و ممکن است بهترین راه برای کاهش کالری دریافتی، زودتر خوابیدن باشد.
غذاهای خاصی وجود دارند که مصرف آنها ممکن است برای مغز و عملکردهای آن ضرر داشته باشد؛ به خصوص اگر آنها را مرتب مصرف کنید. اگر به فکر سلامت مغز و عملکرد شناختی خود هستید، از مصرف این خوراکی‌ها اجتناب کنید:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها