دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

با این روش ها برای همیشه از مو و پوست چرب خود رها شوید

24 خرداد 1401
با این روش ها برای همیشه از مو و پوست چرب خود رها شوید

به گزارش بانک اول پوست های چرب همیشه در تمامی فصول سال بیشترین آسیب را می بینند. در فصل تابستان چربی پوست بیشتر شده و باعث می شود لک پوستی و جوش بر روی پوست بیشتر شود و در فصول سرد سال نیز سرمای هوا باعث خشک شدن پوست این افراد می شود.

راه ها و درمان های شیمیایی زیادی برای درمان پوست های چرب وجود دارد. از قرص و کرم تا عمل وتزریق های مختلف و رژیم های غذایی متنوع اگرچه این نکته حائز اهمیت همیشه وجود دارد که علاوه بر بافت های صورت رژیم غذایی و مراقبت هایی که از پوست صورت می گیرد خیلی می تواند بر روی چرب بودن پوست اثرگذار باشد.

حالا ما به شما می گوییم که چگونه می توانیدبدون خرج زیاد و استفاده از کرم و داروی شیمیایی، به شکلی طبیعی و خانگی از چوست چرب خود مراقبت کنید تا چوستی شفاف و درخشان و جوان داشته باشید.

شستن صورت

ماسک عسل خام

ماسک جو دوسر

ماسک سفیده تخم مرغ و لیمو

آلوئه ورا

گوجه فرنگی

روغن جوجوبا

ماسک بادام شیرین

اخبار مرتبط
همه از مفید بودن میوه‌ها برای بدن آگاه هستیم. اما آیا می‌دانستید پوست میوه‌ها حتی از گوشت آنها سالم‌ترند؟
در این مطلب با تکیه بر تحقیقات معتبر، به سه اقدام ساده برای افزایش طول عمر مفید اشاره می‌شود.
ویتامین D به بدن شما کمک می‌کند تا کلسیم غذای مصرفی را جذب کند. در واقع این یکی از مهمترین نقش‌های آن است. با این حال، اگر مصرف ویتامین D شما بیش از حد باشد، می‌تواند موجب بروز مشکلاتی در سلامت شما شود
همه می‌دانیم که شکر چقدر برای ما ضرر دارد. اما اعتیاد به آن طوری است که به سختی می‌توانیم ترکش کنیم. به‌نظر می‌رسد به‌جای ترک شکر، باید جایگزین‌هایی برای آن پیدا کنیم. اما چه جایگزین‌هایی؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها