دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

گردو خوردن را متوقف کنید

24 خرداد 1401
گردو خوردن را متوقف کنید

به گزارش بانک اول یکی از خشکبار محبوب و اما گران در بین ایرانیان گردو است. این مغز که یکی از منبع های سرشار از مواد مغذی است کاربرد بسیار زیادی در مصارف گوناگون مانند:شیرینی جات و پخت غذا دارد.اما یکی از موارد استفاده از گردو که تقریبا کمتر مورد توجه قرار گرفته است، روغن گردو است.

روغن گردو با فشردن بسیار زیاد گردو بدست می آید. این خشکبار با پوست اولیه ای لطیف و با رایحه ای مطبوع است. در لایه دوم دارای پوستی سخت و در انتها خود گردو قرار دارد. گردو یکی از لطیف ترین و ترد ترین بافت ها را بین خشکبار دارا است.

اما همان طور که گفته شد استفاده از روغن گردو بسیار محدود است اگرچه که دارای خواص بسیار زیادی است. ما در اینجا به شما می گوییم که خواص استفاده از روغن گردو چیست تا با استفاده از آن بتوانید زندگی سالم تری داشته باشید. در نتیجه روغن گردو می تواند جایگزین مناسبی برای مصرف خود گردو باشد.

خواص استفاده از روغن گردو:

سلامت پوست را تامین می کند

موجب کاهش التهاب می شود

بر روی کاهش فشار خون تاثیر می گذارد

به کنترل قند خون کمک می کند

سطح کلسترول را کاهش می دهد

اثرات ضد سرطانی دارد

و در نهایت شما می توانید آن را به رژیم سلامتی خود اضافه کنید

اخبار مرتبط
در مورد کنسرو‌هایی که یک طرف آنها برآمده شده است چنانچه با سوراخ کردن قوطی مقدار زیادی گاز خارج شود دلیل بر فاسد بودن محتوی قوطی است. باید توجه داشت که موقع باز کردن قوطی‌های سالم، مقدار ناچیزی هوا به داخل آنها کشیده می‌شود که نباید آن را با خروج گاز اشتباه کرد.
سرطان‌ها لیست بلندبالایی دارند که برخی از آن‌ها تهدید جدی برای سلامت و جان افراد محسوب می‌شوند، اما پنج تا از این سرطان‌ها از همه خطرناک‌تر و کشنده‌تر هستند.
افتالموپاتی مرتبط با اختلالات تیروئید وضعیتی است که به ندرت در مورد آن صحبت می‌شود. اربیت ها از دیواره‌های استخوانی تشکیل شده‌اند که قادر به تغییر شکل نیستند. با افزایش محتویات اربیت، همه چیز در آن (از جمله کره چشم) به جلو حرکت می‌کند. تیروئید چشمی می‌تواند در برخی از اشکال پرکاری تیروئید (بیماری Basedow)، در برخی از اشکال کم کاری تیروئید (تیروئیدیت هاشیموتو) و حتی در غیاب مشکلات تیروئید رخ دهد.
بر اساس یک مطالعه، حتی اگر ژنتیک شما را در معرض خطر مرگ زودهنگام قرار دهد، یک سبک زندگی سالم می‌تواند به شما کمک کند تا به طور قابل توجهی با آن مبارزه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

طوری نوشته گردو خوردن رو متوقف کنید انگار هفته ای یک کیلو گردو میخوریم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها