جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

جزییات پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت

24 خرداد 1401
جزییات پرداخت وام به دارندگان سهام عدالت

به گزارش بانک اول، محمدعلی محمودزاده گفت: این امکان برای دارندگان سهام عدالتی که یارانه خود را از طریق بانک ملی دریافت می‌کنند فراهم شده است. مدیرعامل شرکت پرداخت سداد وابسته به بانک ملی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به اپلیکیشن ”ایوا“ به صورت غیر حضوری ثبت نام و احراز هویت کنند.

وی گفت: افراد می‌توانند به میزان نصف ارزش روز سهام عدالت از تسهیلات استفاده کنند و اگر در مدت یک ماه این تسهیلات تسویه شود کارمزدی ندارد. محمودزاد اضافه کرد: امکان پرداخت در فروشگاه‌های مختلف از طریق اپلیکیشن ایوا و استفاده از تلفن همراه بدون نیاز به کارت اعتباری فیزیکی انجام می‌شود.

محمودزاده گفت: بانک ملی نخستین بانکی است که استفاده از تسهیلات الکترونیکی با وثیقه سهام عدالت را فراهم کرده است. مدیرعامل شرکت پرداخت سداد افزود: مراجعه به اپلیکیشن ایوا و طی کردن مراحل ثبت نام در کمتر از ۵ دقیقه قابل انجام است./ایبنا

اخبار مرتبط
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.
وام ودیعه مسکن فقط برای افرادی است که هیچ ملکی به نامشان نیست. به همین دلیل ارائه اجاره‌نامه، شرط اصلی پرداخت این وام اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مجتبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من که از بانک صادرات یارانه میگیرم چی چگونه میشه وام رو گرفت

امیر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

پس چرا هیچ گزینه ای برای این عملیات داخل برنامه ایوا وجود نداره؟!

.
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حتما باید از این فروشگاها آدم خرید کنه؟؟؟ یکی قرضی داشته باشه یا بخواد بزنه به ی زخمیش نمیتونه استفاده کنه ؟؟؟ این مسسخره بازیا چیه ؟؟

عزیز
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اول چاه رو بکنید (حفر کردن). بعدش منارو بدزدید داستان چیه ؟ اول باید مردم چند روز پشت دربسته ایو صف وایستن تا ببینید که چطوریه داستان ؟ ایا وشتری داره یا نه ؟ و .... بابا این سیستم کار نمیکنه . سر کار چرا میزارید اخه . مثل اینکه الاف کردن ملت تو این دولت جزو افتخارات دولتی ها شده . اون از پول سهام که دارن با قطره چکانی کل ارزش رو از بین میبرن و با روزی یه پنجاه صدتومن ، عملا ارزش سهام رو صرف خرید نون پنیر سبزی میکنن ، اینم از وامش که هنوز اقدام نکرده با پیامهای خطا و ....

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها