چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

اشتباهاتی که باعث مرگ ناگهانی در هنگام نیمه شب می‌شود!

24 خرداد 1401
اشتباهاتی که باعث مرگ ناگهانی در هنگام نیمه شب می‌شود!

شاید شنیده باشید یا حتی در بین دوستان و آشنایان دیده باشید که فردی در صحت و سلامت کامل شب خوابیده است، اما بعد از آن دیگر از خواب بیدار نمی‌شود.

همیشه این سوال برای بازماندگان وجود دارد که چرا مرگ ناگهانی در هنگام نیمه شب اتفاق می‌افتد؟ حتی ممکن است این روند برای خود شما هم اتفاق بیفتد، در حالی که این مشکل وابسته به سن، شرایط سلامت جسمی و روانی فرد است.

اگه شما نیمه شب از خواب بلند می‌شوید که مثلا از داخل یخچال چیزی بخورید هرگز نباید این کار را بلافاصله  بعد از بیدار شدن انجام بدید؛ چرا که این کار باعث اختلال در روند خون رسانی به مغز شما شده و به راحتی باعث می‌شود ریتم آهنگ امواج مغزی تان به هم بخورد و شما به طور ناگهانی دچار مرگ مغزی شوید.

برای پیشگیری از مرگ ناگهانی شبانه، متخصصان فرمول ۳۰ ثانیه یا ۱۰ صلوات را توصیه می‌کنند؛ به این معنی که وقتی نیمه شب از خواب بیدار می‌شوید حتما قبل از بلندشدن و تغییر حالت از خوابیده به نشسته تا عدد ۳۰ شمرده  یا بعد از فرستادن ۱۰ صلوات از روی تخت برخیزید.

فرمول ۳۰ ثانیه یا ۱۰ صلوات تضمین کننده سلامت مغز و قلب شما در زمان خواب است که توصیه آن به دیگران می‌تواند مانع از مرگ ناگهانی و اختلال در سلامتی اطرافیان باشد.

اخبار مرتبط
جدیدترین یافته‌های محققان ثابت کرده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز، هر دو با کمبود یک ویتامین حیاتی مرتبط هستند.
ویتامین C یک آنتی اکسیدان ضروری برای سلامت سیستم ایمنی است. ویتامین B-۱۲ به حفظ سیستم عصبی و تشکیل گلبول‌های قرمز کمک می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف همزمان این دو مکمل ممکن است میزان ویتامین B-۱۲ دریافتی را در بدن کاهش دهد
در مورد کنسرو‌هایی که یک طرف آنها برآمده شده است چنانچه با سوراخ کردن قوطی مقدار زیادی گاز خارج شود دلیل بر فاسد بودن محتوی قوطی است. باید توجه داشت که موقع باز کردن قوطی‌های سالم، مقدار ناچیزی هوا به داخل آنها کشیده می‌شود که نباید آن را با خروج گاز اشتباه کرد.
سرطان‌ها لیست بلندبالایی دارند که برخی از آن‌ها تهدید جدی برای سلامت و جان افراد محسوب می‌شوند، اما پنج تا از این سرطان‌ها از همه خطرناک‌تر و کشنده‌تر هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها