دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوش برای بازنشستگان کشوری/صدور احکام همسان سازی حقوق آغاز شد

24 خرداد 1401
خبر خوش برای بازنشستگان کشوری/صدور احکام همسان سازی حقوق آغاز شد

به گزارش بانک اول ، اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: یک مرحله از همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در فروردین ماه انجام شد، طرح کامل همسان‌سازی که برابر با ۹۰ درصد حقوق کارکنان شاغل است در مهر ماه انجام می‌شود، که مقدمات آن صورت گرفته و در همین هفته همه احکام صادر خواهد شد و از طریق وب سایت صندوق بازنشستگی احکام قابل رویت خواهد بود.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان با استفاده از منابع اجرای همسان سازی در مهر ماه، پایان همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری خواهد بود، افزود: در حال حاضر ما به یک مدل برای همسان سازی حقوق بازنشستگان رسیدیم که این مدل پایدار است و هرچه در سال‌های آینده حقوق شاغلین افزایش پیدا کند به همان میزان حقوق بازنشستگان افزایش پیدا خواهد کرد و به سطح متناسبی می‌رسد./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.
بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.
درک این عادت‌ها اهمیت سواد مالی را روشن می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به هر کسی که به دنبال بهبود رفاه اقتصادی خود است ارائه می‌دهد.
كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سید محمد حسن میلانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باتوجه به اینکه قبل از اجرای همسان سازی 90درصداعلام شده بود ولی درعمل حدود43درصد عمال گردیده است جای بسیار تاسف است که به گفته خودشان نیز عمل نکردند

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها