پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

برندگان سی و چهارمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک رفاه

24 خرداد 1401
برندگان سی و چهارمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک رفاه

به گزارش بانک اول، سی و چهارمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز با حضور فرشید فرخ نژاد رئیس هیأت مدیره این بانک و نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی برگزار شد که مشتریان بانک می توانند با مراجعه به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir  از نتیجه این قرعه‌کشی مطلع شوند.

گفتنی است، در این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران، به منظور قدردانی از کار نیک مشتریان و ترغیب هموطنان به مشارکت بیشتر در امر خدا پسندانه و سنت الهی قرض‌الحسنه، ۱۵۹ فقره جایزه ویژه نقدی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، ۱۵۹ فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال، ۲۵۹ فقره کمک هزینه خرید خودرو تولید داخل هر یک به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و ۱۰۵۹ فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به ارزش ده میلیون ریال و تعداد ۱۹۹٫۱۷۲ جایزه نقدی هر یک به ارزش یک میلیون ریال از مجموع بیش از ۲۰۰ هزار جوایز این مرحله از قرعه‌کشی حساب های قرض‌الحسنه پس انداز بانک رفاه کارگران به مشتریان اهدا خواهد شد.

اخبار مرتبط
وی در ادامه توضیح داد: اصل قضیه این بود که ما برای برقراری ارتباطات بیشتر با دنیا و تحقیقاتی که کارشناسان امر انجام دادند، به این نتیجه رسیدیم که تعطیلی شنبه از نظر اقتصادی برای کشور مفیدتر خواهد بود تا تعطیلی پنجشنبه. این نماینده مجلس مطرح کرد: براساس آن چیزی که امروز تصویب شد از یکشنبه تا آخر وقت پنجشنبه ساعت کاری محسوب می‌شود. جمعه که مراسم دینی برگزار می‌شود، مانند نماز جمعه و شنبه هم روز استراحت خواهد بود.
درسال ۲۰۲۱ گجت ایرتگ به دنیا معرفی شده و سریعا در میان کاربران محبوب شد. تا جایی که افراد آن را به کلید، چمدان یا حتی ماشین خود متصل کرده و با بهره‌گیری از شبکه جهانی دستگاه‌های اپل و سیگنال‌های بلوتوثی برای یافتن مکان شیء موردنظر خود استفاده می کردند و البته برخی نیز از این ایرتگ‌ها برای تعقیب غیرمجاز افراد بهره بردند. پس از آن شرکت‌هایی مثل موتورولا نیز ردیاب‌های بلوتوثی خود را ساخته‌اند.
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها