یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

15 علائمی که نشان می دهند جان شما در خطر است

24 خرداد 1401
15 علائمی که نشان می دهند جان شما در خطر است

به گزارش بانک اول وجود ویتامین ها در بدن همه ما ضروری هستند. در واقع بخشی از سلامتی ما توسط ویتامین ها و مواد معدنی که در طول روز از طریق مواد غذایی به بدنمان وارد می کنیم تامین می شوند. کمبود و یا عدم وجود ویتامین ها در بدن تان می تواند به راحتی سلامتی شما را در معرض ابتلا به هر بیماری قرار دهد و بدن تان مستعد ابتلا به بیماری کند.

یکی از معروف ترین اتفاقاتی که به علت کمبود ویتامنی در بدن ما اتفاق می افتد ریزش مو است که در بعضی موارد هنگامی که بدن ما با کمبود برخی مواد معدنی و ویتامنی ها رو به رو می شود دچار ریزش مو می شود.

در نتیجه باید هرماه میزان ویتامنی ها بدن خود را بسنجید و از کافی بودن آن را در بدن خود اطمینان حاصل کنید تا بتوانید از بدن خودتان در برابر ابتلا به بیماری محافظت کنید.

این 15 نشانه می تواند به شما اخطار بدهند که باید فکری به حال کمبود ویتامین بدن خود کنید.


1- درد در انگشت ها, پشت ساق پا وکف پا (کلسیم و پتاسیم, منیزیم)

2-شکاف درگوشه لب ها(گروه ویتامین B)

3_ احساس  خستگی(2B)

4- خواب رفتن و کرختی دست وپا (B6 وB12)

5_جوش های قرمز در بازوها و گونه ها (D_A)

6_افسردگی (D)

7-ریزش موی شدید (B)

8_اختلالات دید شبانه(A)

9_بی اشتهایی(B)

10_حالت تهوع, يبوست ونفخ (B12)

11- خونریزی لثه و زخم هایی که دیر خوب میشن (C) 

12-سردرد و سرگیجه (B3)

13-اسهال(B9)

14- بی خوابی(B12)

15-خشکی پوست (BA)

اخبار مرتبط
نوروبیون نباید در بیماران حساس به هیچ یک از مواد فعال یا مواد کمکی این محصول استفاده شود. پس در این حال همیشه با پزشک یا داروساز خود که در مورد وضعیت بیماران اطلاعات بهتری دارد مشورت کنید.
قلبی که در شرایط عالی قرار دارد، برای یک زندگی طولانی و سالم اندامی حیاتی محسوب می‌شود. با‌این‌وجود، برای داشتن قلبی سالم چه کارهایی باید انجام بدهیم؟ در ادامه به هفت نکته خواهیم پرداخت:
فصل بهار، بهترین زمان برای پاکسازی بدن است. در این زمان،‌ بدن‌مان پر از انرژی است و راحت‌تر از هر زمان دیگر می‌توانیم آن را سم‌زدایی و پاک کنیم.
خواص ضد التهابی این نوشیدنی می‌تواند رگ‌های خونی را پاک کند تا فشار کم‌تری به قلب وارد شود. چای شیرین‌نشده، سرشار از آنتی‌اکسیدان است که از بیماری‌های مزمن جلوگیری می‌کند و به ترمیم سلول‌های بدن کمک می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها