دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

منتخبان قرعه کشی دناپلاس اتوماتیک مشخص شدند

24 خرداد 1401
منتخبان قرعه کشی دناپلاس اتوماتیک مشخص شدند

به گزارش بانک اول در قرعه کشی پیش فروش دناپلاس اتوماتیک،‌ سه هزار متقاضی نهایی برای انجام فرآیند ثبت‌نام مشخص شدند. نیمی از این تعداد نیز به عنوان ذخیره تعیین شده‌اند.
منتخبان تا پنج روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه اولیه مطابق با بخشنامه فروش، نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند. در صورت عدم واریز وجه توسط برگزیدگان، نفرات از فهرست جایگزین انتخاب خواهند شد.


موعد تحویل دناپلاس اتوماتیک عرضه شده در این طرح، اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است. خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد،‌ تحویل مشتریان خواهد شد.

اخبار مرتبط
قیمت وانت نیسان ۷ تا ۱۲ درصد افزایش یافت.
تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. این بخشنامه از تاریخ ۴ اردیبهشت فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها