ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد

24 خرداد 1401
زمان واریز عیدی بازنشستگان اعلام شد

به گزارش بانک اول  علی دهقان‌کیا ضمن تأکید بر اینکه دولت باید توجه ویژه‌ای را به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی داشته باشد، اظهار کرد: امیدواریم در لایحه بودجه سال آتی با تخصیص اعتبارات لازم شاهد اجرای کامل طرح متناسب‌سازی و همسان‌سازی باشیم.

وی درباره واریز عیدی برای بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنابر پیگیری‌ها و وعده داده شده از سوی مسئولان سازمان تأمین اجتماعی قرار است تا پایان بهمن‌ ماه عیدی بازنشستگان واریز شود.

دهقان‌کیا افزود: بر همین اساس بازنشستگان تأمین اجتماعی در بهمن‌ ماه در دو مرحله دریافتی خواهند داشت یک  مراحله مربوط به حقوق مستمری و دیگری مربوط به عیدی خواهد بود.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره میزان عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد:‌ رقم عیدی فعلاً شخص نیست و به‌زودی از سوی دولت اعلام خواهد شد./تسنیم

اخبار مرتبط
بر اساس اعلام برخی فعالان اقتصادی، در روزهای اخیر موضوع صدور کد هشت رقمی ثبت سفارش از سوی سامانه جامع تجارت با اختلاف مواجه شده است. این موضوع از سوی صاحبان کالا به دستگاههای متولی منتقل شده و پیگیری ها برای رفع این اختلال ادامه دارد.
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها