ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و لشکری عیدی یکسان می گیرند + زمان واریز عیدی

24 خرداد 1401
بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و لشکری عیدی یکسان می گیرند + زمان واریز عیدی

به گزارش بانک اول علی دهقان‌کیا گفت: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی به احتمال زیاد اواخر بهمن ماه پرداخت می‌شود.

زمان پرداخت عیدی بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهراندرباره عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: عیدی بازنشستگان به احتمال زیاد اواخر بهمن ماه پرداخت می‌شود و هفته آینده دولت مبلغ عیدی را مشخص می‌کند.

 

علی دهقان‌کیا با اشاره به اینکه هر مبلغی که دولت به عنوان عیدی بازنشستگان کشوری و لشکری مشخص کند سازمان تامین اجتماعی هم همان مبلغ را پرداخت خواهد کرد، گفت: فعلا مشخص نشده که مبلغ عیدی چه قدر است، سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود و هنوز برای امسال را دولت چیزی اعلام نکرده است.

اخبار مرتبط
در سال‌های اخیر، تلاش‌های قابل توجهی از سمت بانک‌ها و سازمان‌های مختلف برای ارائه‌ی خدمات بانکی برای معلولان انجام شده است. و در نهایت، این تلاش‌ها موجب تسهیل استفاده از خدمات بانکی برای این اقشار شده است. که ما در این مطلب به تمامی آن‌ها اشاره کردیم.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، لایحه اصلاح قانون تشکیل حساب پس انداز کارکنان دولت را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
دولت در لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری کاهش ساعت کاری از ۴۴ ساعت به ۴۲ و نیم ساعت در هفته را آورده بود که کمیسیون اجتماعی در مصوبات خود این میزان را به ۴۰ ساعت در هفته کاهش داده بود.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دریافت وجه نقد از بیماران به جای استفاده از کارتخوان برای اخذ ویزیت از سوی برخی از پزشکان، جزو تخلفات تعزیراتی نیست و در حیطه کار سازمان تعزیرات نیست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سجاد زاکانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام چرا عیدی یکسان می گیریم ما بازنشسته های کشوری لشگری مگه حقوق ما یکسان یانه همسان سازی که انجام شدایا یکسان بود که عیدی بازنشسته تامین اجتماعی باکشوری لشگری یکسان باشه آیا این یک دلیل مواجهه نیست که بازنشسته های تامین اجتماعی باید هم چیز اشون باکشوری لشگری یکسان باشه نه فقط عیداشون بلکه در حقوق در همسان سازی

مرتضی پروین نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،مابازنشستگان تامیناجتماعیی همیشه شرمنده خانواده بودیم وهستیم، روززن پول نداریم،برای عروسمان هیدیه نمیتونیم بخیریم،به دامادهدیه نمیتونیم بدیم،برای نوه همینطور همیشه شرمنده وسرافکنده ایم، برای چی زنده ایم؟نمیدونم،عمرمان حدررفت هیچی نفهمیدیم،

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها