ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

علی انصاریان هم به خواب مصنوعی رفت! / صحبت‌های تکان‌دهنده داماد خانواده انصاریان درباره شرایط بازیکن سابق پرسپولیس!

24 خرداد 1401
علی انصاریان هم به خواب مصنوعی رفت! / صحبت‌های تکان‌دهنده داماد خانواده انصاریان درباره شرایط بازیکن سابق پرسپولیس!

به گزارش بانک اول دکتر هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان، حال عمومی و وضعیت ریه‌های او را وخیم اعلام کرد و گفت: " انصاریان تحت تهویه مکانیکی(ونتیلاتور) قرار گرفته و به خواب مصنوعی رفته است تا فشار ونتیلاتور را حس نکند."

فوتبالی نوشت: دکتر هاشمیان در ادامه به این نکته اشاره کرد که علی انصاریان با اکسیژن کم و وضعیت ریوی نامناسب به بیمارستان مراجعه کرده و ریه‌های او به شدت درگیر ویروس بود. درحال‌حاضر هم اکسیژن خون او افت کرده است.

تعدادی از بازیکنان سابق پرسپولیس و همچنین اهالی سینما و تلویزیون با انتشار استوری هایی از مردم برای بهبود وضعیت علی انصاریان طلب دعا کرده‌اند.

تیم پزشکی هم از مردم درخواست کرده‌اند برای سلامتی بازیکن پیشین فوتبال و هنرپیشه سینما و تلویزیون دعا کنند.

 

 حامد اژدری، داماد خانواده علی انصاریان، درباره آخرین وضعیت بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس گفت: سطح اکسیژن او خیلی‌خیلی پایین است و ضربان قلب او بالاست، امیدمان خیلی کم است.

وی افزود: اکسیژن حداقل باید روی ۹۰ باشد، اما اکنون اکسیژن او روی ۳۰ درصد است، ضربان قلب هم بالاست و پزشکان می‌گویند با این ضربان قلب او دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد. از مردم خوب ایران می‌خواهیم برای علی دعا کنند.

 

اخبار مرتبط
بر اساس اعلام برخی فعالان اقتصادی، در روزهای اخیر موضوع صدور کد هشت رقمی ثبت سفارش از سوی سامانه جامع تجارت با اختلاف مواجه شده است. این موضوع از سوی صاحبان کالا به دستگاههای متولی منتقل شده و پیگیری ها برای رفع این اختلال ادامه دارد.
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها