پنجشنبه, 27 اردیبهشت 1403 2024,May

عیدی بازنشستگان از فردا واریز می‌شود؟

24 خرداد 1401
عیدی بازنشستگان از فردا واریز می‌شود؟

به گزارش بانک اول، براساس اظهارات رئیس کانون بازنشستگان تهران عیدی بازنشستگان از فردا به حساب آنها واریز می‌شود.

علی دهقان کیا در خصوص پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی طی چند روز آینده بعد از نیمه بهمن ماه واریز می‌شود.

به گفته او، دستورالعمل پرداخت عیدی بازنشستگان ابلاغ شده و عیدی براساس حروف الفبا پرداخت می‌شود. همچنین اعتبار لازم برای پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.(رکنا)

در حالی که طبق اظهارات دهقان کیا واریز عیدی بازنشستگان باید از فردا آغاز شود اما رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی به تجارت‌نیوز گفت که هنوز جزئیات، میزان یا زمان واریز عیدی بازنشستگان مشخص نشده است.

طبق پیش‌بینی دولت در لایحه بودجه، مبلغ عیدی امسال کارمندان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است اما براساس میزان افزایش حقوق، عیدی ۱٫۵ میلیون تومانی برای کارمندان پیش‌بینی می‌شود.

برخی گمانه‌ها حاکی از این است که میزان عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی همانند کارمندان واریز می‌شود.

اخبار مرتبط
در پی سخنان رئیس قوه قضاییه در رابطه با مشکلات ناشی از مسدودسازی کد ملی افراد و مأموریت رئیس عدلیه به معاون اول قوه قضاییه در این زمینه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، معاون اول قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای، کلیه مراجع قضایی را از انسداد کد ملی متهم و محکوم، منع کرد.
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی شمس الدین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چندر غاز عیدی هیچ دردی از بازنشستگان دوا نمی کند الکی روی این موضوع مانور تبلیغاتی ندهید تورم ۱۵۰درصد، افزایش عیدی ۲۵۰ هزارتومن چه پست وبی شرف باید باشد کسی که به فکر مردمش نباشه حقوقهای نجومی میگیرید به خانوادتون میرسید وکیف میکنید نه واقعا فکر میکنید اوضاع به همین منوال می گذره نه، مطمئن باشید کسی که بچه اش گرسنه ودرمونده باشد هیچ چیز براش مهم نیست اون موقع است که دیگر دیر شده است ،مدام این قشر باشرف رو با حرفها ودروغ هاووعده های سرخرمن بچرخونید یه روز نوبخت ، روز دیگه وزیر کار وروز بعد کمیسیون تلفیق ورئیس کانون و...مطمئن باشید حق این انسانهای شریف گلوگیرتان خواهد کرد ،برای یک بار هم که شده بخودتون بیایید مطالباتشون مثل کشوری ها ولشکریها ومجلسیها وهیئت علمی وحوزه ها مراکز تبلیغی وهزار مرکز وکانون دیگر بپردازید

اردوان آریایی نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام چرا من که بازنشسته دانشگاه تهران میباشم موقع همسازی سازی تامین اجتماعی بحساب میآیم ولی در زمان دریافت عیدی و...... کارمند کی رسیدگی میکنه؟.........

حسین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خیلی جالبه.فرمول دقیق و بدون اشکال شما باعث حیرانی ما شده.حقوق کارگری و عیدی کارمندی.واقعا تو زحمت افتادید با این همه حساب و کتاب.خدا قوت

عبدوله عبدولیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام عیدی بیشتربدهیدچون عیدامدوماقبانداریم باکهنه قباصفانداریم.عیدامدومالختیم دیشب به باباگفتیم ماقبانداریم باکهنه قباصفانداریم.برای مالباس کفش وکلاه بخر بابام گفت عیدی نگرفتم بذاربگیرم برایتان میگیرم اگرهم عیدی ندادند که ندادندمنم برایتان می ...و می....

ازکارافتاده بیمار
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.ببخشیدآخه بااین عیدی یه بستنی هم نمیدن چطور شرمنده نباشیم

رضا اصلانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مبلغ عیدی را هرچه بیشتربدهندبهتراست چون ماهم بایدبیشترعیدی بدهیم واین سخاوت ومعرفت دولت ومجلس وسازمان رانشان میدهدپس هرچه بیشترفدخیدبهترست حالی بکد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها