چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

با این روش به راحتی دایرکت های حذف شده اینستاگرام را برگردانید

24 خرداد 1401
با این روش به راحتی دایرکت های حذف شده اینستاگرام را برگردانید

با این روش به راحتی دایرکت های حذف شده اینستاگرام را برگردانید

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که به اشتباه دایرکت خود را با شخصی حذف کرده باشید و یا به  پیام های دایرکت های گدشته خود نیاز داشته باشید گاهی نیز شخصی که با او حرف زده اید پیام و دایرکت خود را حذف کرده است. شما به راحتی می توانید با استافده ازاین روش و قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما گذاشه است تمام دایرکت های حذف شده خود را برگردانید.

وارد تنظیمات اینستاگرام خود شوید و گزینه security را باز کنید. در صفحه ای که به شما نمایش داده می شود گزینه download data را پیدا کنید و آن را باز کنید. صفحه جدید برای شما باز می شود که از ما می خواهد در لاین آن ایمیل خود را وارد کنید و پسورد آن را بزنید.

 

تنظیمات اینستاگرام

 

تنظیمات اینستاگرام

 در این مرحله بعد از وارد کردن ایمیل و پسور آن اینستاگرام به شما پیامی را با این مضمون نشان می دهد که که تا 48 ساعت آینده تمامی پیام ها و عکس های شما که در دایرکت حذف شده اند بازگردانده می شود.

دایرکت های حذف شده

 

دایرکت های حذف شده

 سپس وارد صفح ای می شوید که از شما خواسته اس که پسور پیج تان را وارد کنید. اینکار را انجام دهید و منتظر بمانید تا دایرکت های شما بازگردانده شود.

اخبار مرتبط
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.
به‌نظر می‌رسد در روزهای جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.
سوء استفاده از کد ملی ممکن است به صورت های مختلف، نظیر خرید و فروش ارز، دریافت کارت بازرگانی و شماره همراه و ... رخ دهد. به منظور جلوگیری از کلاهبرداری با کد ملی، به افراد توصیه می شود که در صورت مفقودی کارت ملی خود، اعلام مفقودی نموده.
پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات