پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

با ۴۵ میلیون تومان صاحب پراید صفر شوید!

24 خرداد 1401
با ۴۵ میلیون تومان صاحب پراید صفر شوید!

به گزارش بانک اول، با وجود زیان ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی خودروسازان در سال گذشته از سیاست پیش‌فروش خودرو که مقامات خودروسازان این رقم را اعلام کرده‌اند اما همچنان این طرح ادامه دارد.

طبق آخرین آمارها سه خودروساز بزرگ کشور بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان دارند و در این شرایط همچنان خودروهایی با قیمت‌هایی ارزان‌تر از بازار را با قرعه‌کشی به تعداد اندکی از متقاضیان خودرو تحویل می‌دهند.

پس از عرضه ۹ محصول ایران‌خودرو در هفته گذشته که روز شنبه قرعه‌کشی آن انجام خواهد گرفت، این بار سایپا نیز ۹ مدل خودرو را پیش‌فروش کرده است. ارزان‌ترین مدل خودرو در این لیست، پراید ۱۵۱ یا همان پراید وانت است که قیمت علی‌الحساب آن ۵۵ میلیون تومان اعلام شده و معلوم نیست که قیمت نهایی آن چقدر خواهد شد. البته همین خودرو در بازار حدود ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

 

در فروش فوق‌العاده سایپا نیز نرخ نهایی پراید وانت را ۹۱ میلیون تومان اعلام کرده‌اند. جدول قیمت نهایی خودروهای فروش فوق‌العاده که تحویل ۹۰ روزه است را در زیر ملاحظه کنید.

/ تجارت نیوز

اخبار مرتبط
در این آئین‌نامه تعداد گواهی اسقاط حاصل از اسقاط خودروهای فرسوده، افزایش یافته تا بدین ترتیب انگیزه مالکان این دسته از خودروها، برای اسقاط خودرو و جایگزین کردن آن با خودروهای نو افزایش پیدا کند.
سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای داخلی در حالی این روزها به نوعی تعلیق شده و طرح فروش خاصی در آن اجرا نمی‌شود که این موضوع ابهاماتی را درباره سرنوشت سهمیه «خودروهای مادران و خودروهای فرسوده» ایجاد کرده است.
طبق آخرین شنیده‌ها واریز هدیه روز معلم از دقایقی پیش آغاز شده است. همچنین وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به حوصله نیاز است تا فوق العاده ویژه را برای گروهی از معلمان جا بیندازیم گفته است: البته در داخل وزارت آموزش و پرورش تا ۱۰۰ درصد فوق‌العاده ویژه هم داریم به عنوان مثال کارکنان حقوقی و آی تی که معلم نیستند؛ البته آنها هم حاضرند این حقوق را بدهند و رتبه‌بندی را بگیرند.
از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
صادق ک
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آفرین به ملت عزیز با نخریدن قطعات ضایعاتی به اسم خودرو برای خودتان واطرافیانتان نه ازلحاظ مالی نه ازلحاظجانی هیچ گونه ضرری نخواهید کرد چرا خودتون رو بدهکاردرازمدت کنید اونم واسه چیزی که ممکنخ یهو زندگی کردن رو ازتون بگیره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها