ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

بورس سبزپوش شد

24 خرداد 1401
بورس سبزپوش شد

شاخص کل بورس امروز با 35 هزار و 152 واحد افزایش به رقم یک میلیون و 170 هزار واحد رسید.

شاخص کل با معیار هم وزن هم 4973 واحد افزایش یافت و در رقم 420 هزار و 957 واحد ایستاد.

به گزارش بانک اول معامله گران امروز 808 هزار معامله به ارزش 69 هزار و 42 میلیارد ریال انجام دادند. صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی ، معدنی و صنعتی گل گهر ، معدنی و صنعتی چادر ملو و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز روندی صعودی داشت و با 278 واحد افزایش در رقم 17 هزار و 413 واحد ایستاد. در این بازار 580 هزار معامله به ارزش 57 هزار و 651 میلیارد ریال انجام شد.

پلمیر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری سبا تامین، سنگ آهن گهر زمین، صنعتی مینو و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

اخبار مرتبط
اهالی بازار سرمایه به دست به دست کردن تصویر دیده بان بازار اوراق بدهی دولتی در فضای مجازی همچنان از دولت گله دارند و بازار را در تسخیر اوراق دولتی می‌خوانند. این موضوع مدت‌ها است که بلای بازار سرمایه شده است.
شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد. معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.
با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها