دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوب برای وزارت آموزش و پرورش

24 خرداد 1401
خبر خوب برای وزارت آموزش و پرورش

به گزارش بانک اول رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سنددار شدن املاک وزارت آموزش و پرورش واقع در روستاها و شهرهای کوچک خبر داد.

علیرضا تابش با اشاره به ضرورت تسریع در شناسایی و مستند‌سازی املاک و اراضی متعلق به آموزش و پرورش در روستاها و شهرهای کوچک اظهار کرد: هرگونه اطاله و تعویق سنددار کردن اراضی آموزش و پرورش به زیان این دستگاه دولتی در محاکم و دعاوی حقوقی خواهند بود.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای همکاری در اعطای شناسه الکترونیکی به اسناد مالکیت اراضی مذکور آمادگی کامل دارد، زیرا این کار عام المنفعه را به سود تمام مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.

وی با بیان این‌که برای اجرای این کارگروه ملی و کارگروه‌های استانی تشکیل خواهند شد، تصریح کرد: بنیاد مسکن آمادگی دارد برای اراضی فاقد سند به سرعت عملیات نقشه برداری و تطبیق آنها را با نقشه‌های موجود انجام دهد.

۳۸ هزار و ۵۹۷ ملک آموزش و پرورش در مناطق روستایی و شهرهای کوچک فاقد سند هستند.

اخبار مرتبط
بر اساس اعلام برخی فعالان اقتصادی، در روزهای اخیر موضوع صدور کد هشت رقمی ثبت سفارش از سوی سامانه جامع تجارت با اختلاف مواجه شده است. این موضوع از سوی صاحبان کالا به دستگاههای متولی منتقل شده و پیگیری ها برای رفع این اختلال ادامه دارد.
طبق آنچه قانون ما را مکلف کرده، ۹۰ درصد سوخت‌گیری در حوزه بنزین و ۹۵ درصد در حوزه نفت‌گاز، باید از کارت سوخت شخصی باشد و به همین دلیل به این سمت حرکت کرده‌ایم و در خردادماه کاملا عملیاتی می‌شود.
عقد مضاربه چیست. عقد مضاربه یکی از انواع عقود اسلامی است که یک طرف آن «رب المال» و طرف دیگر «مضارب» نامیده می‌شود. مطابق با عقد مضاربه، رب المال سرمایه‌ای را به مضارب می‌دهد تا با آن اقدام به کار یا تجارت کند. سود ناشی از کار مضارب بر اساس آنچه از پیش معین‌شده است میان رب المال و مضارب تقسیم می‌شود.
سربازان متاهل که خدمت سربازی خود را در مناطق عملیاتی می‌گذارند، در فروردین ۱۴۰۳ حداقل معادل ۱۰ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان حقوق دریافت کردند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: