ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

دو قول تامین اجتماعی به بازنشستگان برای 1400

24 خرداد 1401
دو قول تامین اجتماعی به بازنشستگان برای 1400

به گزارش بانک اول ، محمدعلی همتی  عضو هیات مدیره تامین اجتماعی با اشاره نارضایتی برخی از بازنشستگان گفت: این اعتراض‌ها را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد؛ یکی اعتراض‌هایی است که بازنشستگان سخت و زیان‌آور داشتند و اشکالاتی را مطرح کرده‌اند. گروه دوم، اعتراضی است که متعاقب افزایش جدید حقوق بازنشستگان کشوری اتفاق افتاد.

او درباره اعتراض بازنشستگان سخت و زیان آور اظهار کرد: در این زمینه معاونت بیمه‌ای سازمان با تشکیل جلسات متعدد با حضور نمایندگان تشکل‌های بازنشستگی و شرکای اجتماعی، در حال بررسی وضعیت برای اتخاذ یک تصمیم جامع است.

عضو هیأت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اعتراضات اخیر بازنشستگان درباره ‌متناسب سازی حقوق خود، اظهار کرد:با اجرای طرح ‌متناسب سازی حقوق بازنشستگان کارگری، تعادل بین حقوق‌ها تا حدودی برقرار شده بود؛ اما با افزایش مستمری بازنشستگان کشوری، این تعادل برهم ریخت و نارضایتی‌ ایجاد شد. وی تصریح کرد: برای رفع این مشکل پیگیری‌های زیادی درحال انجام است و مدیرعامل سازمان جلسات متعددی را با سازمان برنامه‌وبودجه و سایر مسئولان کشور برگزار کرده‌ است تا نتایج موفقی به دست آید. امیدواریم نتایج پیگیری‌ها در اولین فرصت به بار نشیند و مرحله دوم ‌متناسب سازی بازنشستگان انجام شود.

اخبار مرتبط
رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.
بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.
درک این عادت‌ها اهمیت سواد مالی را روشن می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را به هر کسی که به دنبال بهبود رفاه اقتصادی خود است ارائه می‌دهد.
كشورهای جديدی مانند كانادا، نيوزيلند، استراليا كه ۱۵۰ سال پيش وضعيت قابل توجهی نداشتند، اكنون كشورهایی توسعه‌يافته و ثروتمند هستند. تفاوت در رفتارهایی است كه در طول سال‌ها فرهنگ و دانش نام گرفته است. وقتی كه رفتارهای مردم كشورهای پيشرفته و ثروتمند را تحليل می‌كنيم، متوجه می‌شويم كه اكثريت غالب آنها از اصول زير در زندگی خود پيروی می‌كنند:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات