چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

سیزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده ایران خودرو آغاز شد

24 خرداد 1401
 سیزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده ایران خودرو آغاز شد

به گزارش بانک اول، گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای تامین نیاز مشتریان به خودرو‌های پرمتقاضی، سیزدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده خود را از امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

در این طرح، ۶ محصول ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو پارس بنزینی، سمند ال‌ایکس، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.

 

به منظور واگذاری خودرو به مشتریان واقعی، محدودیت‌های اعمال‌شده در طر‌ح‌های فروش کماکان اجرا می‌شود. مشتریان نهایی پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان زمان ثبت نام، از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

اخبار مرتبط
فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه آغاز شد.
در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.
بر اساس طرح مذکور انتقال خودروی سواری دارای شماره انتظامی (پلاک) شخصی، متعلق به فرد غیرتجاری بالای هجده سال در صورتی‌که دوره تملک آن بیش از یک سال باشد و شخص فوق، مالک تمام یا بخشی از خودروی سواری دارای شماره انتظامی شخص دیگری نباشد، شامل پرداخت مالیات نمی‌شود.
تالار خودرو بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه 50 دستگاه کامیونت فورس متعلق به شرکت بهمن دیزل است. این خودرها قرار است سه‌شنبه 18 اردیبهشت در بورس کالا عرضه شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
hadi kh
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بعضی از هموطن ها حتی به خودشون زحمت نمیدن بخش نامه رو بخونن ببینن چی نوشته و پیش شرط ثبت نام چیه! تو نظرات میبینم طرف ماشین مدل پایین داره و ناله میکنه که تا حالا فلان بار ثبت نام کردم اسمم در نیومد. خب اَخوی تو بخشنامه قید شده حتی ماشین عهد بوق هم داشته باشید مجاز به شرکت در قرعه کشی نیستی یعنی پلاک فعال به اسمتون باشه نمیتونید در قرعه کشی شانسی داشته باشید... کاری به پروسه قرعه کشی ایران خودرو و سایپا ندارم که نمونش در هیچ کجای کره خاکی روئیت نشده که ماشین به قید قرعه بدن و پولشم پیشتر بگیرن! اینایی که میگم به دقت بخونید شمایی که سرسری از بخش نامه میگذری و فقط ثبت نام بلدی: - پلاک انتظامی به اسمتون نباید باشه یعنی ماشینتون مدل پایین هم بود نمیتونید شرکت کنید. - کسی که گواهینامه نداره باز هم تو قرعه کشی نمیتونه شرکت کنه و جریمه اش تو بخشنامه 3 سال محرومیت از ثبت نام هست!!! - فروش فوق العاده با پیش فروش فرق داره، تو فروش فوق العاده شما اگه خوش شانس بودی الکی مثلا! بعد سه ماه ماشینت رو تحویل میدن شایدم زودتر یا دیرتر اما پیش فروش موعد تحویلش بیش از یک سال هست و مقداری از پول رو ازتون میگیرن بقیه رو سال و ماهی که دعوت نامه فرستادن برابر با آخرین قیمت روز ماشین، مابقی رو ازتون میگیرن. اینم دقت نظر داشته باشید!!!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها