چهارشنبه, 26 اردیبهشت 1403 2024,May

واریز حقوق بهمن ماه بازنشستگان کشوری از امشب پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹

24 خرداد 1401
واریز حقوق بهمن ماه بازنشستگان کشوری از امشب پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹

به گزارش بانک اول  مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از شامگاه پنجشنبه ۳۰بهمن آغاز می‌شود.

 علی خدامی اظهار داشت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه حقوق بهمن ماه ۹۹ برای یک و نیم میلیون نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری از امشب (پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹) آغاز و به تدریج به حساب این عزیزان در کل کشور واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط
ما به عنوان متولی بخش بازار و خصوصی از دولت می‌خواهیم در شرایطی که تولیدکننده نمی‌تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد، اجازه واردات دهند تا تعادل بازار برهم نخورد و التهاب در بازار ایجاد نشود؛ این توانایی در بخش خصوصی وجود دارد.
در این جلسه مدیران عامل بانک‌ها ضمن گفت‌وگو درباره مسائل روز بانک‌ها طبق دستور جلسه، با توجه به تصویب تعطیلی شنبه‌ها در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر درباره تعطیلی بانک‌ها در این روز پرداختند و مقرر شد درخواست تعطیلی بانک‌ها در روزهای شنبه نیز در اسرع وقت به مقامات و نهادهای ذی‌صلاح ارسال و پیگیری‌های مقتضی انجام گردد.
دیه مبلغی است که برای جبران خسارت‌های غیرعمد به افراد آسیب‌دیده پرداخت می‌شود. دیه اعضای بدن یکسان نیست و دیه هر عضو با سایر اعضا تفاوت دارد.
فراهم شدن امکان پرداخت بدون زحمت مالیاتی، عدم نیاز به نگهداری اسناد و دفاتر، عدم نیاز به تسلیم اظهارنامه، عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرآیندهای طولانی تشخیص و رسیدگی و برخورداری از تخفیف مالیاتی از جمله مزایای استفاده از تبصره ۱۰۰ است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها